Telewizory LG i Samsung 4K mają nowe pole bitwy: gra w chmurze.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Telewizory LG i Samsung 4K mają nowe pole bitwy: gra w chmurze.

website


Nowa promocja LG Stadia Pro to najnowsza salwa.

Tocząca się walka o dominację między koreańskimi gigantami elektroniki, LG i Samsung, wcześniej dotyczyła rozmiaru ekranu i jakości obrazu, z których każdy walczył o stworzenie największych i najlepszych telewizorów 4K .

Teraz, gdy obaj gracze są mocno zakorzenieni jako producenci telewizorów premium, ta bitwa – być może odpowiednio – przesunęła się na front gier w chmurze, z najnowszą salwą pochodzącą od LG, która ogłosiła bezpłatny 3-miesięczny dostęp do usługi przesyłania strumieniowego gier Google Stadia Pro dla nowych i obecnych właścicieli telewizorów LG.
Promocja LG rozpocznie się 10 sierpnia i potrwa do końca stycznia 2023 r. Aby uzyskać dostęp do bezpłatnej usługi, widzowie będą potrzebować telewizora z wersją 5.0 lub nowszą platformy LG webOS smart TV, co oznacza głównie zestawy OLED i QLED sprzedane w 2020 r. lub później.

Gra w chmurze na telewizorach LG zyskała wcześniejszy wzrost w tym roku, gdy firma ogłosiła bezpłatną sześciomiesięczną subskrypcję Nvidia GeForce Now – kolejnej usługi do gier dostępnej za pośrednictwem inteligentnego interfejsu webOS – dla nabywców swoich modeli 2021. Ta ograniczona czasowo promocja od tego czasu wygasła, ale pokazała zainteresowanie firmy korzystaniem z usług w chmurze w celu skierowania graczy do linii telewizorów OLED i QLED, które oferują funkcje zorientowane na gry, takie jak wyświetlacz 120 Hz, zmienna częstotliwość odświeżania, G-Sync, i FreeSync.

Seria telewizorów C2 OLED firmy zawiera również 42-calowy model, najmniejszy z dotychczasowych telewizorów OLED, który jest skierowany zarówno do graczy, jak i fanów najlepszych telewizorów OLED o ograniczonej przestrzeni oglądania.

W międzyczasie Samsung był zajęty tworzeniem własnego impulsu do gier. Nowe telewizory firmy na 2022 r. są wyposażone w Samsung Gaming Hub, portal w interfejsie inteligentnego telewizora Tizen, który zapewnia dostęp do usług w chmurze, przy czym zarówno Stadia Pro, jak i GeForce Now jako pierwsze wyjdą z bramy.
Samsung dodał aplikację XBox TV do Gaming Hub w czerwcu, a dopiero w tym tygodniu ogłosił, że wkrótce pojawi się usługa strumieniowania gier Amazon Luna , dzięki czemu zestawy z Hubem będą oczywistym miejscem dla graczy, którzy chcą porzucić swoje konsole.


Trwa gra dla LG i Samsunga, gdy konkurencja w branży telewizyjnej się rozgrzewa

Telewizory z dużym ekranem są oczywistym wyborem zarówno do gier opartych na konsolach, jak i grach w chmurze, więc ostatnie zmiany na tym froncie ze strony głównych koreańskich konkurentów nie są zaskoczeniem. Widzowie mogą spodziewać się większej liczby funkcji, usług i ofert związanych z grami, gdy obaj będą walczyć na arenie gier w chmurze.
Ale innym czynnikiem jest tutaj zwiększona konkurencja ze względu na zmniejszony popyt. Opiera się to na dwóch czynnikach: wiele osób przebywających w domu kupuje nowe telewizory, aby uatrakcyjnić spędzanie czasu w domu podczas fazy „zamknięcia” pandemii; oraz niedawny wzrost kosztów życia, sytuacja, która spowodowała, że ​​pozostali niedoszli nabywcy przedmiotów uznaniowych, takich jak drogie telewizory, musieli ograniczyć swoje portfele.


Dodajmy do tego niedawne wejście Samsunga do produkcji OLED, sytuację, która doprowadziła do spadków cen telewizorów OLED w 2022 r., a także spadek produkcji telewizorów, ponieważ producenci paneli ponownie kalibrują produkcję, aby dostosować ją do obecnych realiów gospodarczych i prognoz na przyszłość.
Nabywcy mogą spodziewać się jeszcze dalszych obniżek cen TV LCD jeszcze w tym roku , ponieważ wpływ podaży i popytu przebija się przez gospodarkę. W międzyczasie każdy, kto chce kupić nowy telewizor, powinien mieć oczy szeroko otwarte na oferty . Te umowy będą dobre dla nas wszystkich, ale dzięki nowym rozwiązaniom LG i Samsunga będą jeszcze lepsze dla graczy.
techradar
 
Do góry