Telewizor Philips Ambilight/TP Vision, partnerzy FC Barcelona.
Właściciel firmy TP Vision, Philips zostaje na kilka lat głównym partnerem klubu piłkarskiego FC Barcelona.
Od końca maja 2023 roku marka Philips Ambilight TV pojawia się na rękawach piłkarzy FC Barcelony, na mocy niedawno podpisanej umowy pomiędzy TP Vision a słynnym klubem piłkarskim. TP Vision rzeczywiście została jednym z trzech głównych partnerów zespołu, a także odegra ważną rolę jako dostawca infrastruktury audiowizualnej nowego Spotify Camp Nou w Barcelonie, największego stadionu w Hiszpanii, oraz z Europy .

Rozmowa z Kostasem Vouzasem, dyrektorem generalnym TP Vision
„ Cieszymy się, że możemy współpracować z prawdziwą światową ikoną sportu, taką jak FC Barcelona ” — powiedział Kostas Vouzas, dyrektor generalny TP Vision. To nowe partnerstwo jest naturalnym dopasowaniem, ponieważ nasze dwie organizacje starają się rozszerzyć naszą ofertę daleko poza zwykłe, zapewniając naszym fanom wyjątkowe wrażenia na żywo w domu. Miliony konsumentów już korzystają z naszych telewizorów Ambilight w swoich domach, a w ramach naszej strategii długoterminowa współpraca z FC Barcelona podniesie fantastyczne wrażenia z oglądania telewizji Ambilight do poziomu, na jaki naprawdę zasługuje” .
Piętro Juli Guiu, wiceprezesa ds. marketingu FC Barcelona
„ Jesteśmy bardzo dumni mogąc powitać TP Vision jako nowego głównego partnera FC Barcelona”, dodaje Juli Guiu, wiceprezes ds. marketingu FC Barcelona. Barça zawsze wyróżniała się ciągłym dążeniem do doskonałości, zarówno na boisku, jak i poza nim, a ta umowa jest kolejnym tego przykładem, ponieważ współpracujemy z wiodącą na świecie firmą w dziedzinie elektroniki i technologii audiowizualnych. To duży krok naprzód w strategii komercyjnej FC Barcelona we współpracy z międzynarodową firmą, która dzięki innowacyjnej technologii Ambilight TV przekształciła mecze w wciągającą i niezwykle satysfakcjonującą podróż dla milionów fanów. piłki nożnej ze swoich domów ”.

avcesar