Telewizor do kablówki UPC oraz PS3

smigielo

New member
Witam wszystkich forumowiczów!
Od jakiegos czasu chodzi mi po glowie zakup telewizora, gdyz moj obecny jest juz troche wysluzony i chyba pora na wymiane na nowy. Niestety jestem kompletnym laikiem w tym temacie, a im dluzej przegladam internet, tym wiekszy metlik mam w glowie... Dlatego chcialbym sie zapoznac z opinia ludzi, ktorzy znaja sie na temacie :).

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor?
ok. 25m^2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora?
1,5-2,5m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem?
1-4
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu?
również bokiem
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć?
stać na stoliku
6. Jak słońce świeci w pokoju?
okno jest za telewizorem, chociaz w przyszlosci moze sie to zmienic
7. Jaki masz obecnie telewizor?
29' CRT
8. Co chcemy aby telewizor posiadał?
nie zalezy mi na bajerach, przede wszystkim ladny obraz
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora?
cyfrowy
10 Jakie urządzenia?
dekoder UPC, konsola PS3 oraz komputer (filmy), w przyszlosci mozliwe, ze amplituner
11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor?
3-4h
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą?
brak preferencji
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej?
sport, a w szczegolnosci pilke nozna
14. Czy zamierzasz serfować po internecie?
nie
15. Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie?
tak, zamierzam graz w gry uzywajac konsoli PS3, około 1-2h dziennie
16. Preferencje co do marki?
brak
17. Preferencje co do wielkości?
40'-46'
18. Co Cię denerwuje w telewizorach?
pikseloza
19. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień?
wieczorami
20. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup?
3000zl
21. Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie, pasywne czy aktywne?
nie potrzebuje