Witam.
Proszę o pomoc w wyborze telewizora do salonu. Już się gubię w tym w tym wszystkim :niewiem:
Nie mam doświadczenia, będzie to de facto mój pierwszy z lepszych TV. Koniecznie ze Smartem i najchętniej z Androidem (tu się boję, żebym potem tego nie żałował, nie powinien się zacinać).
1. Odległość od ekranu? 2-2.5 m
2. Jak słońce świeci w pokoju? okna od południa, tv na ścianie północnej. Mam rolety i zasłony, używam głównie w godzinach wieczornych.
3. Jak duży jest pokój: około 20 m2
4. Preferowana technologia: Android TV, ale nie upieram się mocno
5. Jaki masz obecnie telewizor? Nie mam
6. Jakie programy najczęściej oglądasz? Rozrywka, filmy.
7. Oglądasz w dzień czy wieczorem: głównie wieczorem.
8. Wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez? ja wolę bez światła, ale żona z
9. Wolisz obraz ostry czy łagodny? nie wiem
10. Matryca błyszcząca czy matowa? nie wiem
11. Preferowana wielkość telewizora? 43/49/50 cali
12. Preferowana marka? Mam słabość do Sony. Z tym, że naczytałem się, że a to serwis zły, a to oprogramowanie muli... No i nie wiem.
13. Czego nie lubisz w telewizorach? Nie lubię ogólnie Samsunga.
14. Jakie urządzenia będą podłączone? Będzie podłączony kabel antenowy, Apple Tv i być może Xiaomi mi box. Sporadycznie laptop, być może za jakiś czas dekoder po hdmi.
15. Ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń? pół na pół
16. Siedzicie na wprost telewizora czy również z kątów bocznych? głównie na wprost
17. Czy ważne jest wifi ? konieczne
18. czy będziesz korzystać z widgetów? nie wydaje mi się.
19. czy chcesz serfować w internecie z poziomu telewizora? Youtube itp, przeglądarka raczej nie.
20. czy chcesz korzystać z serwisu Ipla , Iplex, tvscreen - VOD ? Bardzo rzadko.
21. czy USB ma mieć czytanie filmów z polskimi znakami? Nie wiem
22. ma mieć 3D? nie
23. ma mieć slot na karty SD ? Nie musi mieć
24. ma mieć tuner DVB-S? nie musi mieć