Radekkk1984
Member
Witam.
Szukam budżetowego telewizora jak najbardziej uniwersalnego,
a więc:
TCL 50C809 - ale niestety jak to z telewizorami TCL i PHILIPS bywają problemy z działaniem oprogramowania, wiadomo cena niska jak za miniLEDa więc na jakieś kompromisy musieli iść tylko czy w tym modelu nie jest to zbyt upierdliwe. Mam doświadczenie już z tymi telewizorami z niższej i wyższej półki i niektóre zwiechy czy przypadkowe wyłączenia telewizora po prostu irytują.
SHARP 50GR8465E- nie wiem jaka jest matryca no i ogólnie nie mam doświadczenia z telewizorami sharpa
HISENSE 50U6NQ – podobnie jak z SHARPEM brak doświadczenia i niepochlebne info odnośnie systemu VIDAA
A jakie są wasze propozycje do w/w parametrów?
Pozdrawiam
Szukam budżetowego telewizora jak najbardziej uniwersalnego,
a więc:
- Odległość od ekranu: - 2-2,5 m
- Jak słońce świeci w pokoju: SŁOŃCE ŚWIECI PO POŁUDNIU, OKNO JEST OD BOKU TELEWIZORA.
- Jak duży jest pokój: OKOŁO 17 m2
- Preferowana technologia: RACZEJ LED Z MATRYCĄ VA (NIC INNEGO W ZASIĘGU) po za 2 miniLEDami od TCLa i Hisense
- Jakie programy najczęściej oglądasz: GŁÓWNIE SERIALE, FILMY, PROGRAMY DOKUMENTALNE I PRZYRODNICZE
- Oglądasz w dzień czy wieczorem: W DZIEŃ ORAZ WIECZOREM
- Wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez: PRZEWAŻNIE PRZY MAŁYM ŚWIETLE LUB BEZ
- Matryca błyszcząca czy matowa: NAJLEPIEJ PÓŁMAT.
- Preferowana wielkość telewizora: 47-50 cali
- Preferowana marka: BRAK
- Czego nie lubisz w telewizorach: WOLNEGO MENU, CLOUDINGU, BINDINGU, SŁABEGO SKALOWANIA SYGNAŁU SD, CZĘSTEJ AWARYJNOŚCI, BŁĘDÓW W OPROGRAMOWANIU
- Jakie urządzenia będą podłączone: DEKODER MULTIMEDIA, DVD, BLU-RAY, LAPTOP, PLAYSTATION,
- Ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń: 80% TELEWIZJA, 20% POZOSTAŁE
- Siedzicie na wprost telewizora czy również z katów bocznych: NA WPROST I Z KĄTÓW BOCZNYCH
- Czy ważne jest wifi: TAK
- Czy będziesz korzystać z widgetów: TAK
- Czy chcesz serfować w internecie poziomu telewizora: RACZEJ NIE