Telewizor do ~1800 zł

Kamil__

New member
Witam.

Bardzo proszę o pomoc w wyborze telewizora. Moim głównym wymogiem jest bardzo dobra jakość obrazu. Nie znam się na tym zbytnio, ale wstępnie zastanawiałem się nad Samsungami: UE40EH5300 oraz UE42F5000A


Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 20m2
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? ~3-4m
3.Ile osób zasiada przed telewizorem ? 1-2
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? na wprost lub pod minimalnie z boku
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? stać
6.Jak słońce świeci w pokoju ? okno naprzeciwko TV (od strony wschodniej)
7.Jaki masz obecnie telewizor ? kineskopowy
8.Co chcemy aby telewizor posiadał ? przede wszystkim czysty obraz i dobrze nasycone barwy, dodatkowo przydałby się dostęp do internetu
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ? DVB-T, a w przyszłości prawdopodobnie nc+
10.Jakie urządzenia ? komputer/dysk zewnętrzny
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ? 5-7
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? nie mam preferencji
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? filmy, sport
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ? jeśli znajdzie się coś z taką opcją w podanym budżecie, to tak, jeżeli nie - to nie będzie tragedii
15.Czy zamierzasz grać w gry ? raczej nie
16.Preferencje co do marki ? Samsung, ale nie będę się upierał
17.Preferencje co do wielkości ? 40-42 cale
18.Co Cię denerwuje w telewizorach ? brak płynności obrazu, odkształcenia kolorów, brak głębi
19.Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? zdecydowanie wieczorami
20.Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ? ~1800zł
21.Czy telewizor ma mieć 3D ? jak się uda zmieścić w podanym budżecie, to będzie fajnie
 
Ostatnia edycja:

Kamil__

New member
Udało mi się zwiększyć nieznacznie budżet do ~2000 zł. Obecnie zastanawiam się nad:
1. Panasonic TX-L42E6
2. Samsung UE40F6400
3. LG 42LA620S

Który model z powyższych polecacie?
 

Kamil__

New member