Telewizor 65 cali + Soundbar ( ewentualnie jakiś zestaw ) + PS4 Pro w 10 tyś zł

Fo0N

New member
Witam,

jak w temacie musze kupić telewizor, konsole i jakieś nagłośnienie. Jeżeli chodzi o telewizor na pewno musi to być 65 cali ponieważ pokój jest dosyć duży 5x5m. Jeżeli chodzi o nagłośnienie zastanawiałem się nad soundbarme z powodu wygoda i prostota montażu a słyszałem że obecnie dobre są. Konsola wiadomo PS4 na całość chciałbym wydać około 10 tyś zł. Z góry mówię że jestem totalnym laikiem, nie posiadam TV od kilku lat ostatnie nagłośnienie jakie miałem to unitra + głośniki tonsila i thomsona ( jakieś 15 lat temu ). Potrzebuje waszej rady co wybrać, spędziłem kilka nocy czytając różne testy w necie ale tego tylko głowa mnie zaczyna boleć. Pełno sponsorowanych testów w których ten lepszy tamten gorszy itd.

TV będzie używamy raczej do oglądania Netflixa/Showmaxa ewentualnie później jakaś platforma cyfrowa i do gry na PS4.

Zastanawiam się nad takim zestawem:
Telewizor: Sony KD-65XE7005B
soundbar: Sony HT-CT800
konsola: PS4

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 5x5m
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 35 m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? 2-5
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ? na wprost
5. Jak słońce świeci w pokoju ? z prawej strony
6. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ? 4K
7. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ?konsola
8. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ? 3-4
9. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora ? sporadycznie
10. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile % dziennie? 1-2h
11. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? wieczorami
12. Preferencje co do wielkości? 65 cali
13. Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne ? Bez 3D

Jest jeszcze jedna rzecz sprzęt musze zakupić przed końcem roku ;/
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam