Telewizor 4k RGB do 2500 zł.

timaxo77

New member
Cześć, na wstępie powiem szczerze, że jestem laikiem w kwestii telewizorów. Przez połowę mojego życia go nie używałem, teraz dla komfortu oglądania Netflixa, HBO GO i sporadycznym podłączeniu lapka pod telewizor poszukuję sprzętu, który cechuje 4k-RGB, nie chcę udawanego 4k RGBW. Świetnym dodatkiem byłoby 120hz odświeżanie, z tymże w tej cenie podejrzewam, że może być ciężko. Znacie jakieś godne polecenia sprzęty spełniające te warunki?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz w klasie cenowej extra modele :
- Philips 55PUS7303 za 2299 zł
- TCL 55C70 za 2299 zł
- Toshiba 55U78 za 2099 zł
- SHarp 60UI76 za 2299 zł
- TCL 55DC760 za 2799 zł
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Cześć, na wstępie powiem szczerze, że jestem laikiem w kwestii telewizorów. Przez połowę mojego życia go nie używałem, teraz dla komfortu oglądania Netflixa, HBO GO i sporadycznym podłączeniu lapka pod telewizor poszukuję sprzętu, który cechuje 4k-RGB, nie chcę udawanego 4k RGBW. Świetnym dodatkiem byłoby 120hz odświeżanie, z tymże w tej cenie podejrzewam, że może być ciężko. Znacie jakieś godne polecenia sprzęty spełniające te warunki?

Nie dodałeś jaki calowy ma być ? w jakim przedziale ?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jak największy z dobrych.
Ale faktycznie może wystarczy na 65".

Vestel produkuje obecnie prawie 3.000.000 sztuk modeli miesięcznie.
Ludzie kupują i widać są zadowoleni bo dalej kupują.
To jeden z największych producentów w Europie.
Wiele znanych firm tam produkuj swoje modele.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Nie jestem zwolennikiem tej marki może nie marki a produktów które są wypuszczane przez VESTEL
 

Adam0101

New member
musiałbyś dołożyć ok 500zł do Samsunga 55nu8042 jak chcesz 120hz a jak nie to bierz najtańszy,niestety do 2500zł to co najwyżej Samsung 55nu7442 lub coś od kikiego to co wymienił brałbym jednak tego tcl-a c70 lub ten Sharp+android box
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam