Witam,
Proszę o pomoc w wyborze telewizora. Poszedłem do MediaMarkt w Częstochowie i patrząc po półce spisałem kilka dość tanich modeli 42". Ma być dla kobiety i podobno (argument znaczący) "najładniejszy" jest LG 42LS5600. Nie mogę jednak znaleźć zbyt wielu opinii na temat tego modelu, więc powątpiewam w jego jakość. Jest też opcja dopłacenia, np. we wspomnianym MediaMarkt był LG 42LM6155 z 3D za 2290 - tu dopłata jest w miarę logiczna, bo za nią dostaje się 3D. Szukając w internecie (m.in. na tym forum) opinii, spotkałem się z przeświadczeniem, że najlepsza jakość/cena to Toshiba 40TL838. Problem jest taki, że to 40", a wymaganych jest 42". Proszę więc o pomoc, szczerze nie znam się na telewizorach, a tym bardziej osoba, która będzie go użytkować.
Wklejam specyfikację ankietową : )
1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 4 x 5,5 m
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 3m
3.Ile osób zasiada przed telewizorem? 2
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? Na wprost
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć? Stać
6.Jak słońce świeci w pokoju? Na wprost na telewizor, w bloku, przez okno za plecami widzów
7.Jaki masz obecnie telewizor? kineskopowy 32"
8.Co chcemy aby telewizor posiadał? USB do zdjęć, odbiór telewizji cyfrowej, nic poza tym nie jest konieczne
9.Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? upc
10.Jakie urządzenia? brak
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? ok. 4h
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą? bez różnicy, chociaż im mniej będzie odbijać światło z okna, tym lepiej, więc pewnie mat
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Filmy sensacyjne, programy rozrywkowe (talent show, kulinarne), kanały informacyjne (tvn24)
14.Czy zamierzasz serfować po internecie? Zdecydowanie nie
15.Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? Zdecydowanie nie
16.Preferencje co do marki? bez znaczenia
17.Preferencje co do wielkości? 42 cale, może być lekky odchył na większy, ale mniejszy nie