Telewizor 40 cali do 2 tyś zł mój typ Samsung UE40JU6400

Turntable

New member
Witam przymierzam się do zakupu tv i na ten cel mam 2 tyś zł. Chce aby miał 40 cali i najładniejszy obraz jaki mogę mieć za takie pieniądze. Nie znam się na telewizorach ale mam na oku model Samsung UE40JU6400 lub troszkę tańszy i nie wiem za bardzo czym się różni Samsung UE40H6400 co o nich myślicie ? Nie jestem na bieżąco i nie wiem co taki telewizor ma mieć żeby był dobry. Mile widziane propozycje, firma jest mi obojętna. TV będę chciał podłączyć do neta i czy są jakieś telewizorki które mają pilot z klawiaturą qwerty ? Tak żeby było wygodnie buszować np po youtube.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Model JU 6400 jest 50 Hz , model H6400 jest 100 Hz.
Ten ostatni trudny do kupienia i ma czasami problem z kurzem w środku matrycy.
Z modeli 100Hz masz jeszcze Philipsa 40PFH6510 z Androidem i z Ambilightem.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz 100 Hz, Android, Kodi, MxPlayer, Ambilight.
Jak będziesz niebieski to jeszcze kalibracja.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz modele dostępne 100 Hz :
- Philips 40PFH6510
- Samsung 40H6400
- Panasonic 40DS630

Turntable

New member
Wpadł mi jeszcze jeden model w oko, trochę droższy niż zakładałem ale obraz jednak znacznie ładniejszy bo dziś oglądałem go w sklepie. Co powiecie o modelu Panasonic TX-40DXU601 4K UHD WiFi ? Warto dołożyć czy w takich pieniądzach można mieć coś lepszego.

Turntable

New member
Chce ładny obraz, w sklepie stał ten Samsung 6400 i obok Panasonic i znacznie obraz lepszy to sam już nie wiem.
W domu mam obecnie SONY KDL-32EX720 i jestem bardzo zadowolony ale wyprowadzam się od rodziców i muszę kupić sobie jakiś dobry.

Turntable

New member
Ok dziś chce dokonać zamówienia i nadal nie wiem który wybrać. Samsung 6400 tego Philipsa czy może jednak PANASONIC TX-40DS630E ?

Turntable

New member
Ok ale obojętnie który wezmę z tych trzech będzie dobry ?

- Philips 40PFH6510
- Samsung 40H6400
- Panasonic 40DS630