Telewizor 32-40 cali

destin6

New member
Witam serdecznie,
niespodziewanie stanąłem przed zakupem dodatkowego telewizora do dość małego pokoju. Niestety jestem amatorem w tej dziedzinie, dlatego postanowiłem zwrócić się do Was o pomoc. Ze względu na umiejscowienie, telewizor nie może być szerszy niż 94,5 cm oraz nie wyższy niż 64,5 cm. Chciałbym aby TV miał dobrej jakości obraz do uniwersalnego użytku (oglądanie filmów, sporadycznie gra na konsoli). Warunkiem koniecznym musi być również wejście na USB i możliwość odtwarzania popularnych formatów (MP3, JPEG, AVI, itd.). Ewentualna reszta opcji, czyli 3D i inne fajerwerki będą tylko dodatkowym atutem. Co do ceny to jakoś specjalnie się nie ograniczam. Wiadomo, że 5000zł w przypadku 32 calowego TV byłoby sporym przegięciem. Dlatego rozważę każdą rozsądną propozycję.
Bardzo proszę o pomoc, bo zupełnie nie wiem co wybrać i na co zwrócić uwagę.
Pozdrawiam :)

Edit:
Moją uwagę przykuł Samsung UE32F6510, ale nie wiem czy warto. Znajdę coś lepszego w tym rozmiarze u konkurencji?

Ostatnia edycja:

Karpaj

New member
Bez reklam
32f6510 będzie chyba najlepszym 32" telewizorem obecnie dostępnym - jak pojawią się nowości na 2014rok może coś ciekawszego wpadnie.
Natomiast jako że mieści Ci się 40" - ten rozmiar bmy sugerował, o ile masz jakieś 1.4metra (lub więcej) od ekranu.
Co do ceny - zależy czego dokładnie oczekujesz. Jeśli masz siedzieć blisko, to świetne skalowanie na pewno się przyda - wtedy np. modele
Philips 40PFL8008
Samsung 40F7000
Sony 40W905

Jeśli trochę dalej, i nie chciałbyś aż takiej kwoty wydać, to w 40" masz
Samsung 40F6500
Toshiba 40L7335
Sharp 39LE752

Telewizory z poprawnym skalowaniem, porządnym kontrastem i czernią, dodatkami multimedialnymi (choć sharp jest bez okularów 3d i praktycznie bez smarta), natomiast już na matrycy natywnej 100hz.

Niestety nic pośredniego nie ma - większość firm używa wtedy matryc 42", gdzie możesz mieć problemy żeby zmieścić (95cm szer.).

destin6

New member