Tanie kino domowe, a może soundbar?

kkucel

New member
Cześć,

Pomyślałem ostatnio o zakupie zestawu audio, który zastąpiłby tragiczne głośniki w TV (Sony EX720), ale kompletnie nie znam się na tego typu sprawach. Do sprzętu podpięty byłby więc dekoder od kablówki, konsola do gier, jakieś usb z mp3, czasami laptop. Zależy mi na tym żeby był to sprzęt nowy i możliwy do zakupienia w Saturnie/MM albo Euro ze względu na raty. Jakość dźwięku nie jest najważniejsza, nie jestem audiofilem, ani nawet nie mam specjalnego słuchu do muzyki itp, chodzi o zestaw naprawdę budżetowy. Myślę, że ważną informacją jest to, że wolałbym uniknąć ustawiania głośników z tyłu, ale nie jest to u mnie niemożliwe (a może można je ustawić z przodu?). Wstępnie wytypowałem taki zestaw:

- ze strony Saturna (niestety nie mogę dodać linków do postów -_-) - kino-domowe-pioneer-vsx-323-k-s-esr2tb-czarny

ewentualnie w Euro.com.pl:

- amplituner Sony str dh540
- kolumny Sony ss-fcr4000

Podczas poszukiwań trafiłem też na soundbary i jeden zainteresował mnie szczególnie:

- Sony ht-ct660

I teraz już, szczerze mówiąc, sam nie wiem co wybrać - żadnych cudów nie oczekuję oczywiście. Domyślam się, że te zestawy będą grać podobnie - a może się mylę? A może ten soundbar będzie wyraźnie lepszy od nich? Te ~1700zł to jest taki max co chciałbym wydać.
 

Rafal7

Banned
Jeżeli chcesz uniknąć stawiania tylnych głośników tam gdzie ich miejsce to mija się z celem zakup kina domowego
Natomiast kolumny FCR 4000 sobie odpuść.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kkucel

New member
Jeżeli chcesz uniknąć stawiania tylnych głośników tam gdzie ich miejsce to mija się z celem zakup kina domowego
Dlatego zacząłem się zastanawiać nad tym soundbarem. Tylko czy on nie będzie grał wyraźnie gorzej od, nawet dość słabego, kina?

Natomiast kolumny FCR 4000 sobie odpuść.