Szybka decyzja

winszu

New member
Witam serdecznie .
Przejdę prosto do sedna, chcę kupić telewizor, niestety jestem studentem więc nie mam za dużo pieniążków i nie stać mnie też na "buble".
Planuje kupić telewizor do nowego mieszkania.
W grę wchodzą budżetowe plazmy:

Panasonic TH-42PV8,TH-42PV45EH ,42PV60EH
Samsung PS 42A451 ,42C62H
LG 42PG200R, 42PC51 , 42PG3000

Mieszkam w dość małej miejscowości więc za dużego wyboru w oglądaniu przy zakupie na miejscu nie mam, oglądać będę filmy DVD,DIVX-komputer,telewizja naziemna.Głośniki mam B&W 685.Odległość~3.5m
Proszę uprzejmnie o nakierowanie mnie w stronę najlepszego według Państwa modelu.Ja chylę się w stronę Samsunga A451. Dziękuję
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
warunki do tej wielkości masz extra - ale proszę określ wyraźnie klasę cenową - ale nie dla telewizora do ogladania wiadomości , ale dla sprzętu do kina - taki który ma Ci sprawiać radość ?
 

winszu

New member
kiki napisał:
warunki do tej wielkości masz extra - ale proszę określ wyraźnie klasę cenową - ale nie dla telewizora do ogladania wiadomości , ale dla sprzętu do kina - taki który ma Ci sprawiać radość ?
Do 3 tyś. złoty z tych modeli co wymieniłem to ceny są z przedziału 2300 - 2600 ,myślę ,że wyższa klasa lub większa przekątna w tej klasie nie jest osiągalna w tym przedziale cenowm.
 
Ostatnia edycja:

wader11

Member
Do 3 tyś. masz 42PV80 i masz wszystko co potrzeba. Możesz rozważyć Samsunga o którym pisał ArtS007 najlepiej obejrzyj w sklepie bo mi np. nie przypadł do gustu ale to sprawa indywidualna. Ja raczej bym nie brnął w plazmy poprzedniej generacji jak PV60 - tu naprawdę dużo zrobili aby jakość wyświetlanego obrazu była baaaardzo przyzwoita.
 

jashi

New member
Moim zdaniem Panas TH-42PV80, ja mam takiego i tylko że 37 cali i czy to tv czy dvd i HD (aż tylko te kanały się chce oglądać) wyświetla znakomicie.
Poza tym zobacz w tym wątku o Panasie
hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=21042