Styl i brzmienie: lider mody, firma Roxy i innowator audio, firma JBL prezentują.

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Zaczynając od trzech par słuchawek, Roxy – marka firmy Quiksilver oraz JBL odsłaniają stworzoną wspólnie linię przenośnych urządzeń audio.

imageroxylifestyle38.jpg


Dostosowana specjalnie do stylu życia aktywnej młodzieży seria składa się z trzech modeli:
- Reference 230, dousznych, zamkniętych, które świetnie mogę eliminować zakłócenia z zewnątrz, pozwalając cieszyć się świetnym brzmieniem,
- Reference 250, dokanałowych, przystosowanych do współpracy z telefonem, wyposażonych w mikrofon i funkcję odbierania rozmowy jednym przyciskiem na kablu, oraz
- Reference 430, nausznych, wykonanych w stylu DJ, ze świetną izolacją dźwięków otoczenia, i niezwykłą jakością najwyższych sopranów i najniższych basów.

Już najmniejsze Reference 230, jak przystało na produkt JBL, pokrywają pełne pasmo akustyczne od 20Hz do 20kHz. Dzięki standardowemu wtykowi mini stereo jack 3,5mm i impedancji 32 Ohmy kompatybilne są ze wszystkimi przenośnymi i stacjonarnymi urządzeniami z wyjściem słuchawkowym. Model Reference 250 wyposażono dodatkowo w przycisk Mute (wyciszenia) i mikrofon.

Słuchawki wyposażone są w stylowy pokrowiec, więc styl zachowują nie tylko na uszach, ale i podczas przerw w słuchaniu.

„Muzyka, to ogromna część życia każdej dziewczyny. To coś, co cię popycha do działania, to coś, co przywodzi wspomnienia konkretnych miejsc i konkretnych zdarzeń. Słuchanie muzyki ze świetnym brzmieniem robi wielką różnicę” mówi Maritxu Darrigrand, szefowa marketingu Roxy Europe.

imageroxylifestyle48.jpg


„Dzięki temu partnerstwu, JBL rozszerza ofertę dostarczając najwyższej klasy produkty zupełnie nowemu audytorium, młodym kobietom, których życie jest połączeniem stylu, muzyki i przygody.” mówi z kolei szefowa działu rozwoju biznesu JBL. „Zaprojektowane dla kobiet przez kobiety, prezentowane produkty JBL/Roxy to dopiero początek. Obie firmy są zdeklarowane do dostarczania młodym kobietom jakości i inspiracji poprzez produkty, które wyrażają osobowość, oraz pozwalają dzielić się doświadczeniem muzyki.”

JBL to firma – legenda w świecie muzyki i filmu. Najwyższej klasy dźwięk dostarcza muzykom, twórcom filmowym, realizatorom dźwięku, kinomanom, melomanom i wszystkim innym miłośnikom muzyki i filmu od początku istnienia sprzętu audio. To założyciel firmy wykonał instalacje nagłaśniającą z okazji pierwszego seansu kinowego filmu z dźwiękiem. Głośniki JBL stworzyły brzmienie rocka będąc obowiązkowym wyposażeniem pieców gitarowych muzyków, którzy tworzyli dzisiejszą muzykę. Są obecne w największych studiach, na największych koncertach i salach kinowych. JBL nie tylko dostarcza świetne brzmienie. JBL je definiuje.

imageroxyreference430bl.jpg


Roxy, to marka firmy Quiksilver, światowego lidera w odzieży sportowej, który projektuje, produkuje i dystrybuuje zróżnicowane, markowe stroje, sprzęt sportowy, obuwie i akcesoria. Odzież i obuwie firmowe kierowane jest do ludzi młodych duchem.

imageroxyreference250or.jpg


Reputacja firmy Quiksilver bazuje na różnych sportach, w których marki Roxy, DC i Hawk są synonimem dziedzictwa i kultury surfingu, skateboardingu i snowboardu. Firma produkuje sprzęt snowboardowy pod markami DC, Roxy, Lib Technologies, Gnu i Bent Metal.

imageroxyreference230bl.jpg


Ceny i dostępność

Słuchawki JBL Reference będą dostępne w sieci sklepów Roxy już w lutym 2011.
Ceny detaliczne:
JBL REF230 – 79 zł / kpl.
JBL REF250 – 149 zł / kpl.
JBL REF430 – 269 zł / kpl.
 
Ostatnia edycja:
Do góry