Stereo Pioneer

gangscior21

New member
Witam
Kupilem niedawno Wzmacniacz Pioneer A 30 z kolumnami MA BX6.
Podlaczone mam do tv, ps3 i psp(glownie radio internetowe)
Przyszedl czas na rozbudowanie Mojego stereo


Chce kupic Pioneer N50 jesli ktos ma taki to prosil bym o opine o nim.
Wczesniej zastanawialem sie nad troche tanszym N30, ale nie ma wejscia optycznego a N50 ma i takowe jest mi poterzebne zeby podlaczyc telewizor. Aktualnie mam podlaczone Przez Fiio D3 ale to nie to. Gra o 1/3 ciszej. Mam nadzieje ze przez Pioneera N50 bedzie lepszy efekt.


Potrzebny jest mi tez odtwarzacz plyt.
Nie wiem ktory jest lepszy ODRAZU ZAZNACZE , ze chodzi mi o opinie kogos kto mial okazje sluchac obydwu modeli PD 10 i PD30.
Jestem amatorem Stereo. Dlatego chclialbym sie dowiedziec czy jes mocno odczuwalna jakosc dzwieku poniedzy tymi modelami i czy warto zaplacic okolo 500zl. wiecej za PD30

Jesli ktos moglby mi pomoc z gory dziekuje
 

lm648

Banned
Tutaj jest coś o nim:
Odtwarzacz strumieniowy Pioneer N-50
trochę po nim "pojechali" i stąd wątpliwość, czy warto dopłacać tych kilka setek dla tych paru "dziurek cyfrowych"? może bezpieczniejszy (ekonomicznie) jest N30?
Opisz brzmienie tego wzmaka A30 (referencyjny w klasie wzm. budżetowych redakcji czasopisma AV-świetnie oceniony) i kolumn, jestem też zainteresowany tymi klockami Pioneera (A30, N30/50,PD10/30) lecz kolumny chyba coś w okolicach MA BX2 -warunki lokalowe :) Pozdro
 
Ostatnia edycja:

mikush

New member
Cześć i jak wasze wrażenia z zestawu A30+N30? Jak brzmi i działa? Interesuje mnie podobny zestaw ale potrzebuję również radia FM. Z tego co widzę N30 nie ma tuera FM więc zamiast A30 musiałbym kupić amplituner SX20
 

MarcinGD

New member