Spotify dzieli stronę główną na dwie części – muzyka i podcasty są teraz podzielone.
Nie ma już masy muzyki i podcastów. W wersji aplikacji na Androida, a wkrótce także na iOS, te dwa rodzaje treści są oddzielone przyciskami, które działają jak filtry.
Spotify w końcu zmienia wygląd swojego ekranu głównego, oddzielając muzykę od podcastów , jak nigdy dotąd, i ułatwiając nawigację między dwoma rodzajami treści.
Nowa konfiguracja strony domowej Spotify jest już aktywna tylko dla użytkowników Androida , natomiast na iOS pojawi się niedługo – poinformowała firma w poście , w którym zapowiedziała zmianę.
Po otwarciu Spotify strona główna podświetla teraz dwa skróty u góry, „Muzyka” i „Podcast and Show”, które działają jako filtr zawartości platformy. Jak łatwo pomyśleć , teraz łatwiej jest wyszukiwać podcast pośród magnum morza treści , będąc w stanie odkryć nawet podcasty, których nie znałeś dzięki sugestiom.
W rzeczywistości Spotify, nawet na iOS, zaczął już nieco lepiej oddzielać muzykę od podcastów, przy czym ta ostatnia jest na szczycie wszystkiego, a także z propozycjami podcastów, których użytkownik nie śledzi, ale które mogą mu się spodobać.
Przechwytuj lepiej i jak najwięcej użytkowników
Widać, że nowy ekran dostępny już na Androidzie ma na celu zwrócenie większej uwagi na podcasty, bo tego typu treści stają się dla Spotify coraz ważniejsze.
Pomimo ciągłego zwiększania liczby subskrybentów Spotify traci pieniądze
Chociaż liczba subskrybentów rośnie, Spotify traci pieniądze i postrzega podcasty jako element, który można wykorzystać do przechwytywania nowych użytkowników. Między innymi, w ciągłym poszukiwaniu nowych produktów do zaoferowania, w kwietniu firma uruchomiła Spotify Live, aby śledzić na żywo audio artystów i celebrytów. Jest to osobna aplikacja od Spotify, zrodzona z doświadczenia stworzonego w celu przeciwdziałania Clubhouse.
dday
Spotify w końcu zmienia wygląd swojego ekranu głównego, oddzielając muzykę od podcastów , jak nigdy dotąd, i ułatwiając nawigację między dwoma rodzajami treści.
Nowa konfiguracja strony domowej Spotify jest już aktywna tylko dla użytkowników Androida , natomiast na iOS pojawi się niedługo – poinformowała firma w poście , w którym zapowiedziała zmianę.
Po otwarciu Spotify strona główna podświetla teraz dwa skróty u góry, „Muzyka” i „Podcast and Show”, które działają jako filtr zawartości platformy. Jak łatwo pomyśleć , teraz łatwiej jest wyszukiwać podcast pośród magnum morza treści , będąc w stanie odkryć nawet podcasty, których nie znałeś dzięki sugestiom.
W rzeczywistości Spotify, nawet na iOS, zaczął już nieco lepiej oddzielać muzykę od podcastów, przy czym ta ostatnia jest na szczycie wszystkiego, a także z propozycjami podcastów, których użytkownik nie śledzi, ale które mogą mu się spodobać.
Przechwytuj lepiej i jak najwięcej użytkowników
Widać, że nowy ekran dostępny już na Androidzie ma na celu zwrócenie większej uwagi na podcasty, bo tego typu treści stają się dla Spotify coraz ważniejsze.
Pomimo ciągłego zwiększania liczby subskrybentów Spotify traci pieniądze
Chociaż liczba subskrybentów rośnie, Spotify traci pieniądze i postrzega podcasty jako element, który można wykorzystać do przechwytywania nowych użytkowników. Między innymi, w ciągłym poszukiwaniu nowych produktów do zaoferowania, w kwietniu firma uruchomiła Spotify Live, aby śledzić na żywo audio artystów i celebrytów. Jest to osobna aplikacja od Spotify, zrodzona z doświadczenia stworzonego w celu przeciwdziałania Clubhouse.
dday