Sony LCD KDL-52V4000 POMOCY!!!

Fishi

New member
Witam serdecznie.
Od jakiegos juz czasu (od kwietnia uscislajac) zastanawiam sie nad kupnem nowego TV. Jestem laikiem itp., ale wybor w koncu padl na pdp PANASONIC 50 PY 800, ale kolejna (7 chyba juz) obsowa premiery oddala mnie od zakupu tamtego modelu, przecieznie mozna czekac w nieskonczonosc! Totez szukam dalej. Ostatnio znalazlem cos na temat Sony LCD KDL-52V4000 za 8 tys., gdzie jest to gorna granica kasy, ktora przeznaczylem na zakup. I tu moje pytanie czy warto??? Jesli chodzi o miejsce, gdzie bede korzystal z TV to przedstawia sie ono natepujaco:
Żeby przedstawić Ci alternatywę podaj :

Jakie masz warunki - wielkość pokoju ?
Pokój to salon, bardziej długi niż szeroki.

jaki sygnał ?
Póki co brak sygnału , dom jest nowy i dopiero się tam wprowadzam, myślę o jakiejś platformie (Polsat, Cyfra, N – ku tej bardziej się skłaniam).

jaka odległość od ekranu ?
Odległość od ekranu to około 7 metrów.

jakie urządzenia do podłączenia?
Cyfra, wiadomo, myślę o dobrym sprzęcie DVD i nagłośnieniu.

jaka klasa cenowa?
No tak do 8tyś. Zł. Chyba, że nieco drożej co by deklasowało konkurencję.

więcej oglądasz w dzień czy w nocy?
Raczej wieczorami, w dzień za dużo roboty.

jakie masz nasłonecznienie pokoju ?
Raczej jasno, ale jak już pisałem mam w każdym oknie rolety i raczej przy zasłoniętym oknie będę oglądał TV.

ile osób zasiada przed telewizorem?
No różnie, w gruncie rzeczy zazwyczaj 2-3 osoby.

Jaki masz ulubiony program?
Nie ma takowego póki co, ale z zamysłem najczęściej będzie lecieć Discovery i Eurosport.

jaki masz telewizor?
To Sony Trinitron (?) 29 cali. Kiedyś wypas dziś żal patrzeć.

Ma stać czy wisieć?
Telewizor zdecydowanie będzie stał!
Pozdrawiam serdecznie i czekam rady!!!
 

maciek49

New member