Sony 55X8509C oddany do serwisu

maska

New member
Witam,

Proszę o pomoc, podpowiedz.
Oddałem telewizor do serwisu, zgłaszając usterkę dotyczącą rozjaśnień na bokach ekranu.
Serwisant który odbierał tv owszem zauważył ten efekt ale według niego telewizor jest sprawny,
że podobno te ekrany tak mają, no ale go zabrał na ewentualne sprawdzenie.
Obawiam się że nic z tym nie zrobią.
Co robić, proszę zerknijcie jak to wygląda.
Najbardziej zauważalne przy pastelowych kolorach.

https://drive.google.com/open?id=0B_pHhrwyQV03bHNPb3hGbUYxUHM

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

pantomima

Banned
Tragedia ! Tv ewidentnie do wymiany !
Nawet z nimi nie dyskutuj !
Jezeli bd jakiwkolwiek problemy to poinformuj serwis ,ze sprawe kierujesz do rzecznika praw konsumenta .
Minimalny cloudnig jest wliczony w ta technologie , ale to z czym Ty masz do czynienia , przerasta wszystkie dopuszczalne normy .
Zdecydowanie jest to przypadek , gdzie towar jest wadliwy,czyli niezgodny z umowa !

Lap linka i poczytaj :
Federacja Konsumentów

Najwazniejsze co musisz zrobic , to byc stanowczym i konsekwentnym ! Nie mozesz dac sie pompowac,zwodzic , bo juz widac ze nie chca uwzglednic Twojego zazalenia .
Powodzenia ;)
 
Ostatnia edycja:

maska

New member
Tragedia ! Tv ewidentnie do wymiany !
Nawet z nimi nie dyskutuj !
Jezeli bd jakiwkolwiek problemy to poinformuj serwis ,ze sprawe kierujesz do rzecznika praw konsumenta .
Minimalny cloudnig jest wliczony w ta technologie , ale to z czym Ty masz do czynienia , przerasta wszystkie dopuszczalne normy .
Zdecydowanie jest to przypadek , gdzie towar jest wadliwy,czyli niezgodny z umowa !

Lap linka i poczytaj :
Federacja Konsumentów

Najwazniejsze co musisz zrobic , to byc stanowczym i konsekwentnym ! Nie mozesz dac sie pompowac,zwodzic , bo juz widac ze nie chca uwzglednic Twojego zazalenia .
Powodzenia ;)

Ale czy niezgodność z umową to nie odpowiedzialność sklepu. Co mam zabrać z serwisu i zgłosić do sklepu?
 

pantomima

Banned
Rozumie , ze tv obecnie przebywa w serwisie , a Ty oczekujesz na odpowiedz co z tym fantem zrobia, tak ?
Jezli tak , to na chwile obecna nie bardzo mozesz podejmowac jakiekolwiek dzialania ze swej strony .
Czekaj na odp serwisu , a dopiero pozniej reaguj .
Przeczytaj linka ktorego Ci podrzucilem , zorjentuj sie w materii zeby wiedziec jak postepowac w tej sprawie .Przygotuj sie poprostu , aby miec merytoryczne wsparcie,uzasadnienie .
W zadnym wypadku nie mozesz sie zgodzic na przyjecie ewidentnie wadliwego tv spowrotem .
Zadzwon do salonu , moze dostaniesz jakies wskazowki , moze oni bd bardziej przychylni w stosunku do Ciebie .
Nigdy nie mialem tego typu problemu , ale tak mniej wiecej bym postepowal w takim przypadku .

Tv jest na gwarancji ? Kiedy byl zakupiony ? Problem z cloudinegiem dostrzegles dopiero teraz czy jak to wygladalo ?
 
Ostatnia edycja:

pantomima

Banned
Niezgosnosc z umowa to raczej nieodpowiedzialnosc sklepu . W gruncie rzeczy to oni sa tylko dystrybutorem a towar dostaja fabrycznie zapakowany od producenta,wiec sami nie wiedza czy jest on zgodny z umowa .
W kazdym badz razie oni Ci go wydali , wiec oni ponasza wszelka odpowiedzialnosc .
Nie chce wprowadac Cie w blad, ale tak mi sie wydaje .
 

maska

New member
Rozumie , ze tv obecnie przebywa w serwisie , a Ty oczekujesz na odpowiedz co z tym fantem zrobia, tak ?
Jezli tak , to na chwile obecna nie bardzo mozesz podejmowac jakiekolwiek dzialania ze swej strony .
Czekaj na odp serwisu , a dopiero pozniej reaguj .
Przeczytaj linka ktorego Ci podrzucilem , zorjentuj sie w materii zeby wiedziec jak postepowac w tej sprawie .Przygotuj sie poprostu , aby miec merytoryczne wsparcie,uzasadnienie .
W zadnym wypadku nie mozesz sie zgodzic na przyjecie ewidentnie wadliwego tv spowrotem .
Zadzwon do salonu , moze dostaniesz jakies wskazowki , moze oni bd bardziej przychylni w stosunku do Ciebie .
Nigdy nie mialem tego typu problemu , ale tak mniej wiecej bym postepowal w takim przypadku .

Tv jest na gwarancji ? Kiedy byl zakupiony ? Problem z cloudinegiem dostrzegles dopiero teraz czy jak to wygladalo ?

Tak obecnie jest w serwisie, telewizor ma rok czasu, problem zauważyłem dość niedawno.
Problem usterki zgłosiłem właśnie przez infolinie, to już oni próbowali mnie zbyć że clouding jest normalnym zjawiskiem ujawniającym się na ciemnym (czarnym tle) w zaciemnionym pokoju.
Jak widać zdjęcia są inne, więc po odpowiednich argumentach przyjęli zgłoszenie serwisowe.
Teraz czekam na kontakt od serwisu MIK Radom.
 

pantomima

Banned
Jedynie co moze zrobic serwis to wymienic panel , by pozbyc sie cloudingu .
Czekaj na odpowiedz i wtedy reaguj odpowiednio .
To z czym miales do czynienia ,ewidentnie jest nie do przyjecia , wiec nie pozwol sobie aby ten tv w stanie jakim oddawales go do serwwisu, ponownie wrocil do Ciebie !
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ciężko będzie wymienić bo to jest na 100% clouding, a to nie podlega gwarancji ( bo jak producenci mawiają to jest wada technologiczna lcd a w szczególności tv edge led)- tylko Tobie się trafił masakrycznie duży ale to jakoś dziwne bo dla mnie powinieneś mieć to od razu, a nie zbiegiem czasu.. Z tego co ja zaobserwowałem na forum raz się taki przypadek trafił ze wymienili matrycę użytkownikowi takiego tv i było to Sony.. ale tylko raz taki przypadek był.. przynajmniej z tego co zaobserwowałem tutaj na forum.. A serwis w Radomiu - oj ciężko będziesz miał KOlego..
 
Do góry