Witam
Jestem od niedawna właścicielem 55sm8600. Przez kilka dni wszystko działało idealnie, tv łaczył się z aplikacjami YT czy CDA na telefonie i bez problemu mogłem sterować nimi z poziomu smarta. Sam obraz ze smarta również bez problemu przesyłał się na tv ale coś mnie podkusiło i zrobiłem aktualizację. I z nią wiążę swoje obecne kłopoty. W chwili obecnej próba wysłania obrazu smarta za pomocą Smart View czy próba wysłania filmu z aplikacji CDA na tv to od razu problem z netem. Tv rozłącza się z nim, potem nie może się połączyć, pokazuje że jest problem z połączeniem i tylko restart tv powoduje że wraca do normalności. Net notabene działa ok na tv ale pod warunkiem że nie chcę się połączyć smartem bo wtedy głupieje. Musiałem przestać wysyłać obraz z poziomu smarta na tv. W czym tkwi problem Panowie...pomóżcie. Mam go kupionego przez sklep internetowy i nosze powoli się z zamiarem oddania go a nie chcę
Dziękuję za pomoc
PS aktualizacja problemu...naszła mnie refleksja w ten piątkowy weekend bo kilka dni temu wymieniłem wysłużonego Samsunga s7 na nowego s10. Wyciągnąłem s7 i okazało się...że wszystko śmiga jak powinno ale kiedy zaczynam robic to samo na s10....telewizor głupieje
Czyli wina smarta chyba
Jestem od niedawna właścicielem 55sm8600. Przez kilka dni wszystko działało idealnie, tv łaczył się z aplikacjami YT czy CDA na telefonie i bez problemu mogłem sterować nimi z poziomu smarta. Sam obraz ze smarta również bez problemu przesyłał się na tv ale coś mnie podkusiło i zrobiłem aktualizację. I z nią wiążę swoje obecne kłopoty. W chwili obecnej próba wysłania obrazu smarta za pomocą Smart View czy próba wysłania filmu z aplikacji CDA na tv to od razu problem z netem. Tv rozłącza się z nim, potem nie może się połączyć, pokazuje że jest problem z połączeniem i tylko restart tv powoduje że wraca do normalności. Net notabene działa ok na tv ale pod warunkiem że nie chcę się połączyć smartem bo wtedy głupieje. Musiałem przestać wysyłać obraz z poziomu smarta na tv. W czym tkwi problem Panowie...pomóżcie. Mam go kupionego przez sklep internetowy i nosze powoli się z zamiarem oddania go a nie chcę

Dziękuję za pomoc
PS aktualizacja problemu...naszła mnie refleksja w ten piątkowy weekend bo kilka dni temu wymieniłem wysłużonego Samsunga s7 na nowego s10. Wyciągnąłem s7 i okazało się...że wszystko śmiga jak powinno ale kiedy zaczynam robic to samo na s10....telewizor głupieje

Ostatnia edycja: