Dzień dobry
Mam pytanie, firma Sharp Polska potwierdziła, że seria telewizorów Sharp P50, jest wadliwa, wada objawia się złym działaniem pilota telewizora w pewnych warunkach oświetleniowych spowodoawana wadliwym odbiornikiem podczerwieni, pytam się : czy firma Sharp powinna powiedomić wszystkie sklepy czy hurtownie sprzedające ten wyrób o wadzie urządzenia ? , czy jest przestępstwem w świetle prawa świadome sprzedawanie klientowi wadliwego towaru przez sklepy ? czy taka wada kwalifikuje się do wymiany odbiornika na nowy sprawny ?
czy można żądać od sklepu wymiany a nie naprawy sprzedanego przez nich wadliwego odbiornika, który nie zepsuł się podczas eksploatacji ale już z góry świadomie lub nie został wprowadzony do sprzedaży przez co klienci zostali wprowadzeni w błąd, może sie w tej sprawie wypowie jakiś prawnik bo sprawa wygląda bardzo poważnie.
Mam pytanie, firma Sharp Polska potwierdziła, że seria telewizorów Sharp P50, jest wadliwa, wada objawia się złym działaniem pilota telewizora w pewnych warunkach oświetleniowych spowodoawana wadliwym odbiornikiem podczerwieni, pytam się : czy firma Sharp powinna powiedomić wszystkie sklepy czy hurtownie sprzedające ten wyrób o wadzie urządzenia ? , czy jest przestępstwem w świetle prawa świadome sprzedawanie klientowi wadliwego towaru przez sklepy ? czy taka wada kwalifikuje się do wymiany odbiornika na nowy sprawny ?
czy można żądać od sklepu wymiany a nie naprawy sprzedanego przez nich wadliwego odbiornika, który nie zepsuł się podczas eksploatacji ale już z góry świadomie lub nie został wprowadzony do sprzedaży przez co klienci zostali wprowadzeni w błąd, może sie w tej sprawie wypowie jakiś prawnik bo sprawa wygląda bardzo poważnie.