Sharp 32FH8EA - dziwne zachowanie z Wi-Fi

gescom

New member
Witam,

zwracam się do Was z zapytaniem.
Zakupiony model z tytułu po wyjęciu z pudełka bez problemu połączył się z domowym WiFi od UPC (obecnie Play), ale...dwa dni temu mieli chyba w Playu jakieś problemy techniczne, bo nie działała ani tv kablowa, ani WiFi. Jakie było moje zdziwienie, kiedy po południu i kablówka i wifi na komórce wróciło do normy, ale..telewizor już się nie połączył z siecią mimo wielu prób.
Sieć znajduje (tzn. moja sieć jest na liście dostępnych), ale pokazuje info, że nie może połączyć (znaleźć sieci) -jakby tv sam sobie przeczył.
Szukałem na ten temat info w internecie, ale bez efektów.
Co śmieszniejsze, wpadłem na pomysł resetu do ustawień fabrycznych. Udało się, w czasie ponownej konfiguracji telewizora połączenie się nawiązało, ale...na 2 minuty i znowu zerwało pokazując "nie może znaleźć sieci".
Nie łączy też z routerem z telefonu komórkowego (choć przed zdarzeniem tej opcji nie wypróbowałem, więc nie wiem jak było), a to przecież inny internet niż ten z routera Playa (komórka to Orange), a objawy identyczne - niby router z komórki widzi, ale przy próbie sparowania nie widzi.
Powiem Wam, że zgłupiałem. Nie wiem, czy coś w tym telewizorze poszło...na spacer, ale w takim razie czemu na chwilę połączył się z siecią po resecie do ustawień fabrycznych, albo czy możliwe jest, że Play po awarii coś pozmieniał w ustawieniach swojego internetu i Sharp tego nie widzi ?
Czy może ktoś miał podobny przypadek i wie, co z tym począć ?
Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki jakie kroki zrobić, bo tv mam 2 tygodnie i jestem ogólnie zadowolony ze sprzętu, no ale z tym internetem to dla mnie naprawdę zagwostka i problem, bo kupiłem go raczej pod android TV, Igrzyska trwają, a ja bez telewizora Panowie :).
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:
Do góry