PiotrekDGT
New member
Witam wszystkich!
Wobec coraz bardziej dziwnego i niepokojącego zachowania mojej PS3'ki (oprócz trzech piknięć przy wyłanczaniu, konsola zaczęła się zawieszać ) jestem zmuszony oddać ją do serwisu...
Moje pytanie jest takie- czy powinienem oddać ją wprost do serwisu producenta, czy reklamować w sklepie w którym ją zakupiłem (Ultima)?
Czy reklamacja w sklepie upoważnia mnie do ewentualnego otrzymania nowej konsoli po upływie 14 dni?
Proszę o możliwie szybką odpowiedź.
P.S.: Przepraszam jeśli umieściłem ten temat w nieodpowiednim dziale na forum...
Wobec coraz bardziej dziwnego i niepokojącego zachowania mojej PS3'ki (oprócz trzech piknięć przy wyłanczaniu, konsola zaczęła się zawieszać ) jestem zmuszony oddać ją do serwisu...
Moje pytanie jest takie- czy powinienem oddać ją wprost do serwisu producenta, czy reklamować w sklepie w którym ją zakupiłem (Ultima)?
Czy reklamacja w sklepie upoważnia mnie do ewentualnego otrzymania nowej konsoli po upływie 14 dni?
Proszę o możliwie szybką odpowiedź.
P.S.: Przepraszam jeśli umieściłem ten temat w nieodpowiednim dziale na forum...
Ostatnia edycja: