Serwis i gwarancja

sonal

New member
Wszedłem na stronę polskiego oddziału firmy Optoma i przeżyłem coś na kształt szoku stwierdzając że krajowa firma (?) która za tym stoi (?) skrzętnie się ukrywa.

Polski akcent na stronie "Skontaktuj się z nami" to już jawna bezczelność
Optoma: Contact Us
Optoma: Contact Us
jak rozumiem dokładne namiary na przedstawicielstwa w poszczególnych krajach mają służyć uwiarygodnieniu w oczach naszych rodaków firmy Optoma :mrgreen:
Wchodzę na dział "Ekrany" - wyszukiwarka, jak to mówią, shit-works
Wchodzę na dział "Wsparcie" a tam treść gwarancji... po angielsku!
Jedyny namiar jaki znalazłem to firma zajmująca się serwisem (Kraków)

W związku z powyższym nasunęło mi się pytanie do posiadaczy projektorów o ich wiedzę na temat miejsca serwisowania sprzętu (w Polsce czy wysyłka zagranicę?) i treści gwarancji - czy to w ogóle dopuszczalne aby sprzęt elektroniczny nie miał gwarancji przetłumaczonej na j. polski?
 

zz11x

New member
Benq jest chyba jeszcze gorszy. Próbowałem z ciekawości wypełnić pole "Serwis i Wsparcie techniczne", a następnie "Serwis i Gwarancja", ale jest to niemożliwe, gdyż ciągle przerzuca mnie na angielską strone. Co za crap.
 
Do góry