Wszedłem na stronę polskiego oddziału firmy Optoma i przeżyłem coś na kształt szoku stwierdzając że krajowa firma (?) która za tym stoi (?) skrzętnie się ukrywa.
Polski akcent na stronie "Skontaktuj się z nami" to już jawna bezczelność
Optoma: Contact Us
Optoma: Contact Us
jak rozumiem dokładne namiary na przedstawicielstwa w poszczególnych krajach mają służyć uwiarygodnieniu w oczach naszych rodaków firmy Optoma
Wchodzę na dział "Ekrany" - wyszukiwarka, jak to mówią, shit-works
Wchodzę na dział "Wsparcie" a tam treść gwarancji... po angielsku!
Jedyny namiar jaki znalazłem to firma zajmująca się serwisem (Kraków)
W związku z powyższym nasunęło mi się pytanie do posiadaczy projektorów o ich wiedzę na temat miejsca serwisowania sprzętu (w Polsce czy wysyłka zagranicę?) i treści gwarancji - czy to w ogóle dopuszczalne aby sprzęt elektroniczny nie miał gwarancji przetłumaczonej na j. polski?
Polski akcent na stronie "Skontaktuj się z nami" to już jawna bezczelność
Optoma: Contact Us
Optoma: Contact Us
jak rozumiem dokładne namiary na przedstawicielstwa w poszczególnych krajach mają służyć uwiarygodnieniu w oczach naszych rodaków firmy Optoma
Wchodzę na dział "Ekrany" - wyszukiwarka, jak to mówią, shit-works
Wchodzę na dział "Wsparcie" a tam treść gwarancji... po angielsku!
Jedyny namiar jaki znalazłem to firma zajmująca się serwisem (Kraków)
W związku z powyższym nasunęło mi się pytanie do posiadaczy projektorów o ich wiedzę na temat miejsca serwisowania sprzętu (w Polsce czy wysyłka zagranicę?) i treści gwarancji - czy to w ogóle dopuszczalne aby sprzęt elektroniczny nie miał gwarancji przetłumaczonej na j. polski?