Sensowny, nie przepłacony TV...

Komornik19

New member
Witam,
Jestem całkowicie nowy na forum choć staram się śledzić informacje tu pojawiające się. To mój pierwszy post. Chcąc nie chcąc przymierzam się do zakupu nowego TV. Pytanie tylko co wybrać (jak w tytule) do kwoty około 2000PLN??? Jestem zasadniczo laikiem ale świadomym marketingowego bełkotu, dlatego zwracam się z prośbą do bardziej wtajemniczonych o pomoc w wyborze LCD lub PLAZMY.

1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? - około 26m2 ale połączone przestrzenią otwartą z holem, jadalnią i kuchnią...
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? - docelowo od 2,5m do nawet 5m!!!
3.Ile osób zasiada przed telewizorem ? - zasadniczo 2, okresowo 4, sporadycznie 8:D
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? - zasadniczo na wprost
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? - raczej wisieć (lecz nie ma musu)
6.Jak słońce świeci w pokoju ? - pokój południowy, dwa duże okna (2,4mX2,4m) na wschód i południe, ściana zachodnia bez otworów, TV ma stać "w rogu" pomiędzy tymi oknami
7.Jaki masz obecnie telewizor ? - CRT 21cali
8.Co chcemy aby telewizor posiadał ? FULL HD, SMART TV, USB (multimedia itp. oglądanie filmów...) z nagrywaniem na dysk zewnętrzny, LAN (lub WIFI), DLNA, najlepszy możliwy obraz dla zwykłego człowieka (nie laboranta)
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ? antena DVB zewnętrzna, treści z netu, może n-ka
10.Jakie urządzenia ? BlueRay, może konsola PS3, może kino domowe
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ? właściwie do 4 godzin (głównie wieczorem)
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? zważywszy na powyższe - nie wiem
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? filmy, sport
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ? tak ale nie jest to zasadniczo najistotniejsze
15.Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? 15%
16.Preferencje co do marki ? Sony, Samsung, Panasonic, LG... to co ma to czego szukam i się nie sypie