Samsung UE55es6800 Gubi zasięg

Uhahany

New member
Siema. Mam nowy tv Samsungue55es6800. Wszystko na początku pięknie udało mi się podłączyć do tv internet. I dekoder zaczął od tego momentu przerywać raz zanika obraz później leci i tak co chwile. Dzieje się to tylko gdy mam włączony router. Wie ktoś o co chodzi? Dzieki za odpowiedzi.
TV kablowa a dekoder przez wifi podłączony.

Uhahany

New member
dekoder vectra
internet netia
podłączenie nie znam się na tym zbytnio, ale o ile pamiętam jutro jeszcze raz sprawdzę jest to z dekodera ten kabel standartdowy video(taki duży)
i przejściówka chyba na hdmi
jutro sprawdzę, ale chyba coś takiego

tdx

New member
Bez reklam
opłacało się brać kablówkę w vectrze a neta w netii??
Tak tylko pytam

Rozumiem że kabel z vectry masz podpięty do dekodera a później kablem HDMI to TV

Internet masz przez model i do TV przez wifi czy po kablu?

Uhahany

New member
internet mam w innym pokoju w ogóle niż ten tv i jak odpale routera to od razu gubi sygnał
ta w vectrze jest kabel video później video w przejściówke na hdmi
w tym tv nie ma wejścia video nawet chyba
a internet najpierw z vectry chyba mieliśmy, a później oni coś tam sprzedali i przenieśli nas do neti i tyle. coś takiego się popytam bo nawet zbytnio tym się nie interesuje
był już spec co powiedział, że sygnał z vectry słaby i poszedł. A jak to się ma do internetu to nie mam pojęcia.

tdx

New member
Bez reklam
Moze po prostu odpowiadaj na pytania tak lub nie co? :)

INTERNET masz z netii?
Masz router z netii?
Internet w tv masz po wifi?

Wysłane z mojego GT-I9100

tdx

New member
Bez reklam
A dekoder masz z vetctry wiec nie ma tu żadnego związku pomiędzy 1 a 2 jeśli wyłączysz router to tv nie ma netu. Jak bez tego chodzi dobrze to wyłącz wifi w TV i zobacz czy nawet gdy włączony jest router w TV obraz idzie dobrze.

Jeśli tak coś jest z TV jeśli winny jest router

Uhahany

New member
no już sprawdzałem, że tylko jak router jest włączone ścina.