Samsung UE46F6400 - ciemne rogi

ggrochu

New member
Witam,
od kilku dni jestem posiadaczem w/w modelu. Wczoraj zauważyłem że na białych (jasnych) scenach widać nieco ciemniejsze "plamy" na wszystkich rogach ekranu. Przyglądając się im z bliska, nie widzę żadnego kurzu, itp.
Czy to defekt matrycy, czy po prostu ten typ tak ma?

Postaram się dziś wrzucić jakąś fotkę
 

ggrochu

New member
aha, czy to jest efekt tzw cloudingu?

mam 10 dni na zwrot i zastanawiam się czy inny egzemplarz też będzie miał taki "defekt".

Jest może za to jakiś sposób, np. ustawiając obraz, który pomoże mi zniwelować ten efekt?

Jestem zielony pod tym względem i dlatego chcę zasięgnąć opinii na tym forum.
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
jeszcze się nie spotkałem osobiście z ciemnymi rogami, na odwrót to standard. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził inny egzemplarz :)
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
Powinni. To jest opakowanie i służy do tego, aby TV się nie uszkodziło, jest nie realne żeby pudło było nie tknięte, takie jest jego zadanie:). Jak wiadomo oni mają swoje dziwne teorie i różnie z tym bywa
 

ggrochu

New member
Tu uwidoczniłem na filmie zaobserwowany efekt:

http://youtu.be/M8OAjL8T9Ok

fotki niestety wychodzą okropnej jakości. Byłem dziś w euro, widziałem go na żywo i powiem wam, że dobrze się przyjrzałem obrazowi i również u nich zauważyłem ten sam efekt jednak w mniejszym stopniu. Pewnie to skutek ustawienia obrazu.
 
Ostatnia edycja:

RHJG

New member
Bez reklam
Tu uwidoczniłem na filmie zaobserwowany efekt:

http://youtu.be/M8OAjL8T9Ok

fotki niestety wychodzą okropnej jakości. Byłem dziś w euro, widziałem go na żywo i powiem wam, że dobrze się przyjrzałem obrazowi i również u nich zauważyłem ten sam efekt jednak w mniejszym stopniu. Pewnie to skutek ustawienia obrazu.
Nagraj na pena szarą plansze-jak coś będzie nie tak to będzie dobrze widać w rogach...
 

tdx

New member
Bez reklam
OK wygląda to tak

dsc02412o.jpg


dsc02415g.jpg


dsc02414kc.jpg
 

RHJG

New member