witam , proszę o pomoc co mam zrobić z tym fantem.
Telewizor kupiłem w mall.pl wrzesień 2015 kilka dni temu na ekranie pojawiła mi sie cienka pozioma linia oraz mało widoczna pionowa , które się przecinają na jakimś punkciku prostokątnym.
Zadzwoniłem do samsunga aby to zgłosić, Pani wypytała o dane i co się stało .
Po czym stwierdziła , że jest to uszkodzenie mechaniczne i tego nie obejmuje gwarancja .
Pytam : Jak to ?
Ona: Ja jestem przeszkolonym pracownikiem obsługi infolinii samsunga i po opisie stwierdzam , że jest to uszkodzenie mechaniczne i mam prawo odmówić przyjęcia zgłoszenia.

Co mam teraz zrobić ?
Telewizor kupiłem w mall.pl wrzesień 2015 kilka dni temu na ekranie pojawiła mi sie cienka pozioma linia oraz mało widoczna pionowa , które się przecinają na jakimś punkciku prostokątnym.
Zadzwoniłem do samsunga aby to zgłosić, Pani wypytała o dane i co się stało .
Po czym stwierdziła , że jest to uszkodzenie mechaniczne i tego nie obejmuje gwarancja .
Pytam : Jak to ?
Ona: Ja jestem przeszkolonym pracownikiem obsługi infolinii samsunga i po opisie stwierdzam , że jest to uszkodzenie mechaniczne i mam prawo odmówić przyjęcia zgłoszenia.

Co mam teraz zrobić ?