Samsung ue40f6400 problem z wyswietlaniem obrazu

betonuki

New member
Wtam!
Najpierw opiszę moje podłączenie:

Telewizor jest podłączony do anteny siatkowej (cyfrowa telewizja naziemna) kablem antenowym.
Dodatkowo za pomocą kabla ethernet jest podłączony do internetu.

Teraz mój problem:
Dnia 17.03.2014 wieczorem leżałem sobie na wyrku i bez problemu ogladałem TV.
Następnego dnia tj dziś 18.03.2014 koło 18.00 jeszcze wszystko było ok.
Dziś koło 19-20 telewizor napsuł mi bardzo wiele nerwów a mianowicie po właczeniu go wszystko cacy jak należy obraz elegancki ale po około 10 sekundach znikł beż żadnej informacji że słaby sygnał, co najlepsze głos pozostał na normalnym poziomie.

Po wciśnięciu przycisku "GUIDE" na pilocie pojawia się pięknie lista programów które aktualnie są nadawane i które będą w niedługim czasie nawet jest obraz w malutkim prostokącie (podglądzie kamału). Tylko obraz ściemnił się do minimum tzn tak jakby tryb mega oszczędny i minimalne poświetlenie. (nigdy tak nie było - zawsze jasnos "GUIDE" była taka sama jak jasność obrazu).
Po naciśnięciu powrotu "RETURN" lub "OK" na pilocie obrazu nadal nie ma pozostał sam głos.

Po kilku próbach i "grzebaniu" w menu zaktualizowałem soft (wszystko na to wskazuje) - aktualizacja trwała godzinę i wszystko było ok. Ponowne uruchomienie telewizora i wszystko gra dopuki nie nacisnąłem "GUIDE" lub "SMART HUB". Problem powrócił - brak obrazu a fonia nadal jest.

Hmm więc po krótkiej chwili pomyślałem że coś się zepsuło, uruchomułem "SMART HUB" (która była przyciemniona - minimalne podświetlenie - nigdy tak nie było, zawsze było takie podświetlenie jak program - ta sama śpiewka co pisałem wcześniej z GUIDE), włączyłem aplikację "TVP cośtam..." jasność ekranu wróciła, włączyłem jakiś serial i jakiś jego odcinek i wszystko gra obraz jasny nic nie znika. Film z USB też wszystko cacy jest ok.

Wszystko wskazuje, że wina leży po stronie nadawania, a więc jeszcze raz przeszukałem kanały pięknie znalazło 24 sztuki no ale nadal brak obrazu.

Po około 2 godzinach (już klikałem wszystko co sie da) i trafiłem na zmianę trybu obrazu na "SPORT" czy cos takiego. Wyskoczył okienko ze włącza się "TRYB STADIONOWY" i że łączy z "SOCIAL NETWORK" po połączeniu olśnieie wszystko wróciło do normy tyle że jak chce wybrać GUIDE czy SMART HUB to pyta mi się czy zamknąc SOCIAL NETWORK no i wszystko wraz do punktu wyjścia.

A teraz moja prośba/pytanie:

Czy miał już ktoś wcześniej taki problem i go rozwiązał? (nigdzie na forum o tym nie znalazłem)
Proszę o jakąś poradę pomoc w tym temacie.

NAGRODA:
Krata browarów za pomoc, która okaże się trafiona w 10!

W razie rozjaśnienia tematu moge nagrać film i pokazać o co biega.

Pozdrawiam
Łukasz
 

tdx

New member
Bez reklam
Zacznij od resetu
Menu ekranowe > Pomoc techniczna > Diagnostyka > Resetuj

a jeśli ten nie przyniesie rezultatu resetu w menu serwisowym

TV na czuwaniu
wciskasz na pilocie INFO-MENU-MUTE-POWER

pokazuje się coś takiego
http://imageshack.us/scaled/medium/94/kqif.jpg
wciskasz OK
pokazuje się coś takiego
http://imageshack.us/scaled/medium/829/m3i3.jpg
wciskasz OK i OK

TV się zresetuje. Wyłącz TV całkiem z kontaktu na 1min
Przeprowadź całą instalacje TV raz jeszcze
 
Do góry