Samsung UE40ES6100 - menu z ustawieniem sieci się zawiesza/wyłacza

ginlemon

New member
Witam

Od 4 dni mam problem z netem w ES6100. Ciągle piszę że nie ma sieci i żebym wyszukał. Problem jest w tym taki że ledwo uruchomię pierwszy etap/albo drugi ustawiania sieci i zaraz wywala mnie z menu. (przez to nawet nie mogę wpisać sam ip/dns itd bo nie zdążę) Dzisiaj zrobiłem update systemu/reset TV i dalej nic nie wiem czy padał system temu mojemu TV czy co. Choć np jak chodzę po menu po innych opcjach typu obraz/diagnostyka to jest w porządku. Ale co dotyczy ustawiania sieci to zaraz albo po pierwszym albo drugim etapie wywala z menu i tak w kółko. Tak samo gdy zrobię reset TV i tam mam możliwość wybrania sieci od nowa to gdy wybiorę swojego routera naciskam "dalej " to TV nie reaguje i muszę pominąć tą opcje i przejść do następnych typu ustawianie programów itp. Już nie mam pomysłu przez prawie 3 lata nie było żadnego problemu z wifi. Co jeszcze odczuwam TV ostatnio stał się ogólnie dość wolny jeżeli chodzi o net - długa się włączał ten smart hub /nie raz wyłączał przeglądarkę z stroną allegro jakby mu ramu/procka zabrakło. Wiadomo to jeden rdzeń smart, ale kiedyś lepiej mu ten net działał.
 
Do góry