mam to samo, chyba cos grzebią w smart hub.
Też tak uważam. Kilka godzin walczyłem ze SmartHubem w UE55D6500, ustawieniami sieci (WiFi, LAN, Router, Modem UPC) i dup@ zbita.
Zaczęło się od tego, że strasznie przycinało filmy na POLVOD, a na TVP.VOD w ogóle nie startowały.
Później komunikat "Smart Hub wymaga aktualizacji" i wywaliło mi 119 aplikacji (ok.1/2h)
Następnie 2 zapytania o zgodę na akceptację licencji. Niestety nie wiem o co, bo tylko nagłówek i przyciski na dole były po polsku

, treść po arabsku!
No i załadowało 23 arabskie aplikacje (również NETFLIX), żadna nie startowała - błąd sieci.
Po kilku restartach TV (wymusiłem je) i kolejnej godzinie ponownie "Smart Hub wymaga aktualizacji" i wywalenie arabskiego softu
Dla odmiany, kolejna aktualizacja SmartHuba i... kilkanaście aplikacji niemieckich się zainstalowało (m.in. BILD, Bayern Monachium itp). też nic nie udało się uruchomić (sieć)
Ok. 14tej (po ok 2h wyłączonego TV) znajomy komunikat "Smart...." i aplikacje zza Odry poszły w p!zdu...
Wreszcie jest! Po kolejnym "Smart hub wymaga..." instalują się moje znajome aplikacje z pl (ok.110 szt.) Znów 1/2h
Później jeszcze 2 dogrywki po kilka brakujących aplikacji i nie minęło 9h i mam telewizor w stanie z godziny 6:30... ufff.
Z tą różnicą, że aplikacje są "surowe" czyli nie skonfigurowane, a w serii D to trzeba się napocić wprowadzając wszystkie loginy, hasła, nazwy ,adresy itd.
No i mały szczegół... do 20tej w SmartHubie działała tylko przeglądarka (czyli sieć działa), a aplikacje (chyba wszystkie) powiadają, że "wystąpiły problemy z dostępem...."
W ciągu całego dnia oprócz wielokrotnych restartów TV i osprzętu sieciowego (+kable) wymuszałem wybór regionu SmartHuba (<,2,8,9>). NIC NIE POMOGŁO!
Teraz czekam, aż przestaną grzebać na serwerach Samsunga i będzie jak dawniej.
Chyba, że to islamski cyberatak na Sammiego
