Samsung UE40D5000 w kartonie od UE40C5000

fexel

New member
Witam.
Pisałem już post w podobnej sprawie tylko troszkę na inny temat, więc zakładam nowy.
Otóż kupiłem TV Samsung UE40D5000, ale faktycznie kupując go zostałem poinformowany w sklepie, że jest to UE40C5000.
Czyli teraz dla ścisłości, żeby nie namieszać:
OPIS NA KARTONIE, FAKTURZE, TABLICZKA INFORMACYJA W SKLEPIE: UE40C5000
NAKLEJKA NA OBUDOWIE, WERSJA SOFTU: UE40D5000
A ponieważ jestem niezadowolony z zakupu ze względu na brak MOTION PLUS 100Hz (jest tylko CMR 100Hz). (Notabene oba modele pod tym względem się nie różnią), to fakt, że zostałem wprowadzony w błąd byłby argumentem, przy wymianie inny model (lub zwrocie?). Bo właśnie chciałem mieć MOTION PLUS 100Hz a myślałem, że MCR 100Hz to jest to samo.
Proszę o skomentowanie kwestii, że opis na kartonie i zawartość kartonu nie zgadają się, bo przypuszczalnie sprzedawca powie, że dostałem nowszy/wyższy czyli model D zamiast C.
W poniedziałek wybieram się do sklepu z zamiarem wymiany na inny TV z prawdziwym 100Hz. Ten system najbardziej podoba mi się w PHILIPSACH bo mam 32pfl8404 i płynność jest powalająca nawet na materiale filmowym 24kaltki/s obraz jest płynny - „teatralny”.
 

SATAn_

New member
Bez reklam
Zastanow sie z tym Philipsem, bo juz za kilka tygodni [przestanie Ta marka istniec i co wtedy ? Serwisy beda ale jednak...

Z tego co rozumiem to zostales poinformowany ze to inny model niz ten ktory ma byc, kupujac Mimo to ten TV zgodziles sie na To. Pozostaje kwestia 10 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny, lub proba wymiany na inny z powodu sttanu faktycznego w kartonie.

Proboj
 
Do góry