Witam .
Od stycznia jestem posiadaczem tego TV i od jakiegoś czasu zaczęły się się problemy z włączeniem telewizora. Uruchamianie trwało początkowo po kilku minutach ale ostatnio nawet doszło do ponad 4 godzin !!! Zgłosiłem TV do Samsung Service przyjechał wczoraj inżynier i stwierdził że matryca
....do wymiany .
I teraz mam pytanie do Was : Czy w momencie wymiany matrycy moja gwarancja zacznie działać od nowa czyli od dnia kiedy zostanie wymieniona czy będzie kontynuowana od dnia kiedy zakupiłem TV ???
Jestem trochę zdezorientowany bo jeśli co pół roku będę musiał wymieniać matrycę to ja podziękuję za ten "SZAJSUNG " .
Miałem wcześniej 2 tv tej marki ale kiedyś Samsung oferował 5 lat gwarancji na matrycę ( jeżeli produkt się zarejestruje na stronie
ale oczywiście o tym zapominałem
)
Co do tego modelu nie jestem w 100% pewny ale gwarancję posiadam tylko na rok
Za wszelkie rady i podpowiedzi z góry dziękuję .
Od stycznia jestem posiadaczem tego TV i od jakiegoś czasu zaczęły się się problemy z włączeniem telewizora. Uruchamianie trwało początkowo po kilku minutach ale ostatnio nawet doszło do ponad 4 godzin !!! Zgłosiłem TV do Samsung Service przyjechał wczoraj inżynier i stwierdził że matryca
I teraz mam pytanie do Was : Czy w momencie wymiany matrycy moja gwarancja zacznie działać od nowa czyli od dnia kiedy zostanie wymieniona czy będzie kontynuowana od dnia kiedy zakupiłem TV ???
Jestem trochę zdezorientowany bo jeśli co pół roku będę musiał wymieniać matrycę to ja podziękuję za ten "SZAJSUNG " .
Miałem wcześniej 2 tv tej marki ale kiedyś Samsung oferował 5 lat gwarancji na matrycę ( jeżeli produkt się zarejestruje na stronie
Co do tego modelu nie jestem w 100% pewny ale gwarancję posiadam tylko na rok
Za wszelkie rady i podpowiedzi z góry dziękuję .