Samsung PS-42 E7H

dawuald

New member
Witam!
Jestem zielony jesli chodzi o te nowe telewizory LCD czy plazmy. Nie wiem co jest do czego lepsze. Jestem w niemczech i znalazlem na przeszukiwarce cen dosc wydaje mi sie ciekawa oferte. Mianowicie telewizor plazmowy Samsung PS-42 E7H za 1249 euro. Podaje adres sklepu gdzie jest specyfikacja tego telewizora:
http://www.powerbox24.de/product_info.php?info=p1052_Samsung-PS-42-E7H.html&ref=billiger.
Cos mi sie obilo o uszy ze telewizory z samsunga sa do kitu. Prosze doradzcie mi jakis fajny telewizor za +-1200 euro (wedlug przeszukiwarek cen). Bede glownie ogladac kablowke, filmy dvd i grac na xboxie 360 czy na jakiejs innej next genowej konsolce. Czekam na odpowiedzi. Pozdro :).

EDIT: Ahh! w morde. Teraz zauwazylem ze wstawilem to w Philipsie - sorry.

PS. Jeszcze przypomnialo mi sie cos:
Telewizor ma mi sluzyc latami i ma miec co najmniej 37"

Ostatnia edycja:

tgorka

New member
Z telewizorami jest tak jak ze sprzętem audio.
Każdy kieruje sie czym innym przy zakupie - dla jednego najważniejsze jest
to jak wygląd dla innego jak gra dla innego ile kosztuje.

Wydaje mi sie że musisz przejsc sie do jakiegos marketu podłączyć , puscic dvd, kablówke i wybrać. Z moich obserwacji wszystkie tv w tych samych przedziałach cenowych graja podobnie. A kupowanie tv bo marka fajnie brzmi i "jest dobra" ... pozostawiam bez komentarza.

Jak zdecydowany jestem na SAMSUNGA PS-42CJ7 bo jak dla mnie gra najładniej i ma najmniej szumów a jeszcze do tego fajnie wygląda.

A czy firma S jest kitu. Hmm jak sie zepsuje tv S - mówi ze firma jest do kitu - a jak sie zepsuje np TV marki na P to sie mówi ze wadliwy egzemplarz. :)

W końcu to tylko TV :) ( heheh a tyle zabiegów i tyle spedzonego czasu)

Pozdrawiam i życze dobrego wyboru

dawuald

New member