Samsung p50c6500- bzyczenie - uszkodzone piksele? - Problemy z gwarancją

madtym

New member
Cześć. Około 2 miesiące temu kupiłem samsunga ps50c6500 i zaczely sie problem z nim. Bzyczał- wysłałem go na gwaracje (tv kupiony w redcoon - produkt na rynek niemiecki - więc tv odwiedził serwis prawdopodobnie w niemczech) , po upływie około miesiąca i kilku telefonach tv wrócil do mnie. Włączyłem go - i tu rozczarowanie - dalej BUCZY:evil: . W pudełku nie było zadnej kartki co działo sie z tv. Zadzwoniłem do redcoon i następnego dnia dostałe e-mail o treści:
"Szanowni Państwo,

Otrzymaliśmy informację z serwisu centralnego (gdzie znajdował się produkt w naprawie) iż przy tak dużych telewizorach plazmowych buczenie jest wpisane w ich specyfikację techniczną.
Dużo zależy od tego gdzie telewizor stoi. Jeśli jest to podłoże np. drewniane ryzyko takiego nasilonego dzwięku jest większe.
Buczenie może pochodzić z panela oraz układów zasilania i jest normalnym objawem pracy sprzętu w określonych warunkach. Odbiorniki plazmowe charakteryzują się dużym poborem prądu, który w skrajnych przypadkach może tak oddziaływać na elementy (typu dławiki, transformatory) układu zasilania, iż mogą one wpadać w słyszalny rezonans. Poziom tych dzwięków jest ściśle określony w specyfikacji serwisowej danego danego odbiornika i pod tym kontem sprawdzany jest przez autoryzowany punkt serwisowy.

Podczas naprawy gwarancyjnej panel został odnowiony
. "

No cóż...

Teraz odkryłem jeszcze jeden problem z matrycą ; W lewym górnym rogu najczęsciej gdy jest wyswietlany jasny obraz pokazują sie pojedyńcze pixele koloru fioletowego.
Tu moje pytanie: Wysłać na gwarancje czy nie warto bo obawiam sie że znów mnie "oleją" i strace tv na kolejny miesiąc a usterka nie zostanie naprawiona?

Tutaj filmik na którym widać owe pixele , najlepiej widać pod koniec : youtube.com/watch?v=nnQwzGBj544

Pozdrawiam posiadaczy niebuczacych samsungów :)
 

piotrflo

New member
Sprawdz na jakiej powierzchni sa te pixele a najlepiej zawdzwon na infolinie serwisowa samsunga podaj model i ci powiedza. Mi tak przynajmniej pomogli w kwestii monitora komputerowego.
 

madtym

New member
Jeśli chodzi o bad pixel'e to w 50calowej plaźmie może ich być 10 (Info od samsunga)
Co do mojego tv , poczekam aż przejadą serwisanci , myśle że go wezmą.
Gdy sytuacja się rozwinie postaram sie o tym napisać.
 

cactusek

New member
Bez reklam
Przeciez to nie badpiksel skoro pojawia sie okresowo fiolet, te plazmy chyba tak mają. Tez to widzialem w moim C550.
 

jgx

New member
Bez reklam
o przepraszam - zapomnioałem że przygłusi też mogą być w posiadaniu plazma sma :)
ps.
bez obrazy :)
 

cactusek

New member
Bez reklam
Nie no podobno są niebuczące... tzn sam takiej nie slyszalem w warunkach domowych ale choćby na tym forum sporo osób twierdzi że są idealnie ciche.
 

1jager1

New member
ja jestem posiadaczem c6500 od początku grudnia 2010. Na początku wszystko było OK. Obraz żyleta, niebuczał. Na początku stycznia nagle cała matryca zaczęła mienić się kolorami tęczy... Po wyłączeniu wracało na OK ale potem znowu matryca w migoczących pixelach :-(. zgłosiłem do naprawy. Przyjechali po 4 dniach zabrali i po 2 tyg przywieźli. Sprawdzic od razu nie mogłem, bo z mrozu wniesiony... odczekałem te 4 godziny i... po właczeniu to samo do tego buczy.... no to znowu serwis... Przyjechali po tygodniu, zabrali i po 2 tyg przywieźli. Sprawdzic znowu od razu nie mogłem, bo z mrozu wniesiony... odczekałem te 4 godziny i... po właczeniu obraz ok ale strasznie buczy.... Z informacji Samsunga wymieniano mi 2x matrycę... Choć ta pierwsza wymiana wyglądała mi, że wstawili jakąś starą i nawet nie sprawdzili, a teraz też mam chyba jakąś sprzed roku... I juz nie wiem czy reklamować... znowu na 3 tygodnie bez TV... i przywiozą z info, że tak musi buczeć :)
 
W

witek_z

Guest
Cześć. Około 2 miesiące temu kupiłem samsunga ps50c6500 i zaczely sie problem z nim. Bzyczał- wysłałem go na gwaracje (tv kupiony w redcoon - produkt na rynek niemiecki - więc tv odwiedził serwis prawdopodobnie w niemczech) , po upływie około miesiąca i kilku telefonach tv wrócil do mnie. Włączyłem go - i tu rozczarowanie - dalej BUCZY:evil: . W pudełku nie było zadnej kartki co działo sie z tv. Zadzwoniłem do redcoon i następnego dnia dostałe e-mail o treści:
"Szanowni Państwo,

Otrzymaliśmy informację z serwisu centralnego (gdzie znajdował się produkt w naprawie) iż przy tak dużych telewizorach plazmowych buczenie jest wpisane w ich specyfikację techniczną.
Dużo zależy od tego gdzie telewizor stoi. Jeśli jest to podłoże np. drewniane ryzyko takiego nasilonego dzwięku jest większe.
Buczenie może pochodzić z panela oraz układów zasilania i jest normalnym objawem pracy sprzętu w określonych warunkach. Odbiorniki plazmowe charakteryzują się dużym poborem prądu, który w skrajnych przypadkach może tak oddziaływać na elementy (typu dławiki, transformatory) układu zasilania, iż mogą one wpadać w słyszalny rezonans. Poziom tych dzwięków jest ściśle określony w specyfikacji serwisowej danego danego odbiornika i pod tym kontem sprawdzany jest przez autoryzowany punkt serwisowy.

Podczas naprawy gwarancyjnej panel został odnowiony
. "

No cóż...

Teraz odkryłem jeszcze jeden problem z matrycą ; W lewym górnym rogu najczęsciej gdy jest wyswietlany jasny obraz pokazują sie pojedyńcze pixele koloru fioletowego.
Tu moje pytanie: Wysłać na gwarancje czy nie warto bo obawiam sie że znów mnie "oleją" i strace tv na kolejny miesiąc a usterka nie zostanie naprawiona?

Tutaj filmik na którym widać owe pixele , najlepiej widać pod koniec : youtube.com/watch?v=nnQwzGBj544

Pozdrawiam posiadaczy niebuczacych samsungów :)
Rozregulowany moduł Z-sus jest przyczyną fioletowych pikseli.
 
Do góry