Witam serdecznie. Na początku wyjaśniam że starałem się znaleźć na forum coś na ten temat, ale nie udało mi się i dlatego pozwoliłem sobie założyć nowy wątek.
Mój problem wygląda następująco. Rok temu kupiłem Samsung LE40C650 w morele.net. TV działa i jestem zadowolony. Ostatnio pojawiło się małe "ale". Przy przekręcaniu telewizora na ruchomej podstawie łącze prądowe zaczęło strzelać(efekt dźwiękowy-nie iskrzy) i tv się rozłącza. Zmieniłem kabel - efekt ten sam, strzela i się wyłącza. Zacząłem szukać karty gwarancyjnej. Okazało się że mam tylko taki niebieski blankiet (nie podbity przez morele.net) bez opisu w języku polskim - był przyczepiony do kartonu. Oczywiście fakturę posiadam. I tutaj pytanie - jeśli wezwę serwis to czy uznają ten niebieski blankiet? Czy np. posiadanie faktury jako dowodu zakupu wystarczy? Nie uśmiecha mi się płacić za naprawę.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Mój problem wygląda następująco. Rok temu kupiłem Samsung LE40C650 w morele.net. TV działa i jestem zadowolony. Ostatnio pojawiło się małe "ale". Przy przekręcaniu telewizora na ruchomej podstawie łącze prądowe zaczęło strzelać(efekt dźwiękowy-nie iskrzy) i tv się rozłącza. Zmieniłem kabel - efekt ten sam, strzela i się wyłącza. Zacząłem szukać karty gwarancyjnej. Okazało się że mam tylko taki niebieski blankiet (nie podbity przez morele.net) bez opisu w języku polskim - był przyczepiony do kartonu. Oczywiście fakturę posiadam. I tutaj pytanie - jeśli wezwę serwis to czy uznają ten niebieski blankiet? Czy np. posiadanie faktury jako dowodu zakupu wystarczy? Nie uśmiecha mi się płacić za naprawę.
Z góry dziękuję za odpowiedź