Witam!
Mam problem z podłączeniem kabelków. Próbowałam podłączyć przez S-Video komputer ze złączem EURO w telewizorze. Problem polega na tym, że obraz jest czarno-biały i na dodatek kiepskiej jakości. Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o kabelki, dlatego prosiłabym o pomoc. Konkretnie chcę wyświetlić obraz z komputera Toshiba Satellite L20-101
posiada on złącza:
1 x PCMCIA TYP II
1 x Line-In (mini jack) - mikrofonowe
1 x Line-Out (mini jack) -słuchawkowe
1 x RJ-11 (modem)
1 x RJ-45 (lan)
1 x monitorowe VGA (15-stykowy, umożliwia podłączenie monitora)
1 x TV-Out (S-Video)
3 x USB 2.0
1 x WLAN 802.11b/g
a złącza telewizora to (z tego co pisze w instrukcji)
HDMI x1,
SCART x2,
S-Video x1,
Video x1,
Component x1,
Wejście PC
Próbowałam zmieniać ustawienia dla tv w karcie na Pal(i wszystkie możliwe). Co mogę robić nie tak, a może jest jakiś lepszy sposób na podłączenie tv do komputera niż S-Video-Euro? Jeżeli tak, to jak można to zrobić i jaki kabel będzie mi potrzebny?? Z góry dzięki za pomoc
Mam problem z podłączeniem kabelków. Próbowałam podłączyć przez S-Video komputer ze złączem EURO w telewizorze. Problem polega na tym, że obraz jest czarno-biały i na dodatek kiepskiej jakości. Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o kabelki, dlatego prosiłabym o pomoc. Konkretnie chcę wyświetlić obraz z komputera Toshiba Satellite L20-101
posiada on złącza:
1 x PCMCIA TYP II
1 x Line-In (mini jack) - mikrofonowe
1 x Line-Out (mini jack) -słuchawkowe
1 x RJ-11 (modem)
1 x RJ-45 (lan)
1 x monitorowe VGA (15-stykowy, umożliwia podłączenie monitora)
1 x TV-Out (S-Video)
3 x USB 2.0
1 x WLAN 802.11b/g
a złącza telewizora to (z tego co pisze w instrukcji)
HDMI x1,
SCART x2,
S-Video x1,
Video x1,
Component x1,
Wejście PC