Samsung i LG zmieniają strategię bo boją się chińskich marek ?
Koreańskie firmy zmieniają strategię na rynku smartfonów.
Aby poradzić sobie z rosnącą konkurencją, w tym chińskimi markami, giganci koreańskiego przemysły smartfonów wprowadzają coraz więcej modeli na rynek.
Według tajwańskich mediów gospodarczych Digitimes, Samsung i LG przestały koncentrować się na kilku modelach premium, aby rozszerzyć swoją ofertę smartfonów w 2018 roku.
Dwóch koreańskich producentów chciałoby wystrzelić w tym roku jak najwięcej urządzeń, aby sprostać konkurencji - szczególnie z Chin - i tym samym być obecnym z atrakcyjnymi modelami we wszystkich przedziałach cenowych.
Samsung i LG już uruchomili już osiem i dziewięć różnych smartfonów w pierwszej połowie roku.
avcesar

Koreańskie firmy zmieniają strategię na rynku smartfonów.
Aby poradzić sobie z rosnącą konkurencją, w tym chińskimi markami, giganci koreańskiego przemysły smartfonów wprowadzają coraz więcej modeli na rynek.
Według tajwańskich mediów gospodarczych Digitimes, Samsung i LG przestały koncentrować się na kilku modelach premium, aby rozszerzyć swoją ofertę smartfonów w 2018 roku.
Dwóch koreańskich producentów chciałoby wystrzelić w tym roku jak najwięcej urządzeń, aby sprostać konkurencji - szczególnie z Chin - i tym samym być obecnym z atrakcyjnymi modelami we wszystkich przedziałach cenowych.
Samsung i LG już uruchomili już osiem i dziewięć różnych smartfonów w pierwszej połowie roku.
avcesar