Podłączylem odtwarzacz do netu, wg statusu sieci wszystko jest ok (widzi siec, przeprowadza test z wynikiem wszystkiego ok, sprawdzi aktualizacje itp)
Niestety, kiedy wchodzę w InternetTV wyskakuje mi okno z informacją w stylu "polacz sie z internetem aby korzystac z uslug.... Usluga moze byc niedostępna w niektorych krajach" i jedyne co mogę zrobić to wrócic do menu głównego
Blu-ray podłączony jest do routera PENTAGRAM Cerberus P 6362
Problem występuje tak przy połączeniu WiFi jak i kablem, net z kablówki (multimedia), dynamiczne IP.
Jakikolwiek pomysł?
Niestety, kiedy wchodzę w InternetTV wyskakuje mi okno z informacją w stylu "polacz sie z internetem aby korzystac z uslug.... Usluga moze byc niedostępna w niektorych krajach" i jedyne co mogę zrobić to wrócic do menu głównego
Blu-ray podłączony jest do routera PENTAGRAM Cerberus P 6362
Problem występuje tak przy połączeniu WiFi jak i kablem, net z kablówki (multimedia), dynamiczne IP.
Jakikolwiek pomysł?