Witam,
jestem właścicielem Samsunga KS 7000, którego okres gwarancyjny niedługo dobiega końca. Mój problem polega na kilku sprawach:
1. Telewizor cechuje się mocnym cloudingiem. Każda część matrycy świeci zupełnie inaczej co mocno przeszkadza w odbiorze. Sytuacja jest fatalna szczególnie w ciemnych scenach, w których wręcz nie mogę się skupić na oglądanym filmie!
2. Prześwietlenie krawędzi ekranu. Po lewej jego stronie cała krawędź jest zdecydowanie jaśniejsza (do ok. 1 cm) od pozostałej powierzchni matrycy. Co również powoduje dekoncentracje przy oglądaniu materiału wideo. Nie tylko przy ciemnych scenach niestety.
3. Rozciągające się pasy kolorów/światła co kilkanaście cm u dołu ekranu. Szczególnie widoczne podczas ruchomych scen bliskich czerni i bieli kiedy to np. podczas skoków narciarskich widoczne są 3 pasy szerokości ok 5 cm ciągnące się od spodu matrycy ku górze. Im wyżej tym bardziej barwa/jasność przechodzi w prawidłową.
Czy powyższe problemy kwalifikują się do wymiany matrycy/reklamacji? Jak dla mnie są nie do zaakceptowania. Proszę o pomoc co z tym robić. Zgłaszać na reklamację? Jeśli tak to w jaki sposób? Co w niej uwzględnić? Dokąd najlepiej udać się z problemem?
Z góry dziękuję za odpowiedź!
jestem właścicielem Samsunga KS 7000, którego okres gwarancyjny niedługo dobiega końca. Mój problem polega na kilku sprawach:
1. Telewizor cechuje się mocnym cloudingiem. Każda część matrycy świeci zupełnie inaczej co mocno przeszkadza w odbiorze. Sytuacja jest fatalna szczególnie w ciemnych scenach, w których wręcz nie mogę się skupić na oglądanym filmie!
2. Prześwietlenie krawędzi ekranu. Po lewej jego stronie cała krawędź jest zdecydowanie jaśniejsza (do ok. 1 cm) od pozostałej powierzchni matrycy. Co również powoduje dekoncentracje przy oglądaniu materiału wideo. Nie tylko przy ciemnych scenach niestety.
3. Rozciągające się pasy kolorów/światła co kilkanaście cm u dołu ekranu. Szczególnie widoczne podczas ruchomych scen bliskich czerni i bieli kiedy to np. podczas skoków narciarskich widoczne są 3 pasy szerokości ok 5 cm ciągnące się od spodu matrycy ku górze. Im wyżej tym bardziej barwa/jasność przechodzi w prawidłową.
Czy powyższe problemy kwalifikują się do wymiany matrycy/reklamacji? Jak dla mnie są nie do zaakceptowania. Proszę o pomoc co z tym robić. Zgłaszać na reklamację? Jeśli tak to w jaki sposób? Co w niej uwzględnić? Dokąd najlepiej udać się z problemem?
Z góry dziękuję za odpowiedź!