Konferencja Samsunga, była równie nudna co ta w Panasonicu (i jak się później okazało u innych producentów).
Boo-Keun Yoon President of visual display division, zaczął swoje przemówienie od przypomnienia o niezbyt ciekawej sytuacji ekonomicznej w na świecie. Po czym pochwalił się, że Samsung sprzedał ponad 1 mln swoich tv z podświetleniem LED.
Samsung jest nr 1 na ogólnym rynku tv w Europie i nr 2 na rynku telefonów komórkowych. CEO zaznaczył, że firma kładzie co raz większy nacisk na rozwój rynku IT, przy czym nie omieszkał podać dziwnych statystyk mówiących o 200% wzroście sprzedaży.
Oczywiście Samsung podobnie jak Panasonic planuje być najbardziej ekologiczną firmą w niedalekiej przyszłości, przy czym Koreańczycy postarali się o podanie daty. Ustalono ją na 2013r.
Internet@TV - to właśnie za to Samsung został nagrodzony przez Eisa i na tym koncentrowała się prezentacja telewizorów. Podczas zachwycania się tym, co jest już na rynku od pewnego czasu wspomniano, że BDP także będą kompatybilne z serwisem youtube.
Kamery i aparaty cyfrowe, to kolejny dział, na którym koncentruje się Samsung. Wbudowywanie do aparatu cyfrowego wi-fi, czy bluetooth, było chyba najciekawszym pomysłem omówionym podczas konferencji.
Monitory komputerowe to także dział, na który koncern kładzie duży nacisk, o czym w ekscytujący sposób stojąc przed mikrofonem poinformował CEO Samsung.
Agd zdaje się na dobre zagościło na targach IFA. Temu właśnie poświęcono pozostałą część konferencji, którą postanowiliśmy opuścić aby zdążyć na konferencję Philipsa.
Pierwszy raz od długiego czasu, Samsung nie pokazał w sumie nic nowego. No ale to była tylko konferecja więc zobaczymy jak to będzie jutro.