Pytanie o Samsunga UE55H6400

envees

New member
Zainteresowałem się tym tv... i wiem wiem już schodzi z rynku (może jednak gdzieś jeszcze znajdę ;)), ale o co ś innego chciałem zapytać... zauważyłem że są różne wersje UE55H6400AK i UE55H6400AW... czym one się różnią? Może to naiwne pytanie ale nie znam się więc pytam :)

RHJG

New member
Bez reklam
Witam drobne sprostowanie :chodzi o zamontowany tuner: AW - DVB-T / C
AK - DVB-T2 /C Biały jest a raczej był UE55H6410. Następca UE55H6400 to można przyjąć,że jest UE55J6200AW, UE55J6300AW.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201407/20140728152214250/[POL]X14DVBEUH-1.113-0626.pdf
Sorry tu masz instrukcję.
Faktycznie z dystrybucji podziału europejskiego jest podział na różne kanały dystrybucji z wyposażeniem. Nie mniej jednak do sportu to nie jest najlepszy wybór. Tym bardziej modele J6300 z uwagi na niższe odświeżanie.
Powinieneś sięgać po modele z lepszą płynnością :
- Sony 55W809
- Philips 55PFS8109
- Sharp 60UQ 10
Do jakiej masz max kwoty zakup ?
Jaką masz odległość od ekranu ?

inuictus

Member
envees, miałem u siebie w domu przez tydzień polecanego przez użytkownika kiki Philipsa 55PFS8109 i uważam że był on gorszy do sportu od wspomnianego przez Ciebie Samsunga UE55H6400 (tańszego o 1500 zł).

Być może kiki jest na swój sposób ekspertem w tej branży, ale często jego "polecenia" sprowadzają się tylko do modeli które on promuje/sprzedaje (jest zwykłym sprzedawcą, tak jak pracownicy w różnych sklepach rtv - czyli poleca to, z czego ma najlepsze prowizje/bonusy).

Jeżeli chodzi o tegoroczny model J6200 także jest na matrycy 100 Hz i z czystym sumieniem można go polecić do sportu.

Modele podane przez kiki będą średnio o 1500 zł droższe i moim zdaniem nie warte dopłaty.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie ma to jak wpisywanie durnot.