Pus7101 65'

pancio11

New member
Już kolejny raz zgłaszam do serwisu problem z obrazem. Za pierwszym razem serwis nie stwierdził błędów gdyż obraz w serwisie przez kilka dni był ok. Obraz skacze, nie da się nic oglądać. W domu nic się nie zmieniło, nie doszedł żaden sygnał np router itp. czego to mogą być zakłócenia?Nie wiem jak dodać kilkusekundowy film
 

pancio11

New member
Już kolejny raz zgłaszam do serwisu problem z obrazem. Za pierwszym razem serwis nie stwierdził błędów gdyż obraz w serwisie przez kilka dni był ok. Obraz skacze, nie da się nic oglądać. W domu nic się nie zmieniło, nie doszedł żaden sygnał np router itp. czego to mogą być zakłócenia?Nie wiem jak dodać kilkusekundowy film
fotka z obrazu
 

Attachments

  • 20180715_144134.jpg
    20180715_144134.jpg
    298,5 KB · Wyś: 43

Karol1976

Active member
Bez reklam
Nie mogę, muszę mieć 5 wypowiedzi...


Na każdym kanale jest taki sam problem ? Bo na filmie ewidentnie tv ma cholerny problem , mi wygląda na uszkodzenie t-cona , albo matrycy , ewentualnie płyta ,

Jak masz na gwarancji ? zgłaszaj do philipsa , napisz im i przesyłasz ten swój link z działania tv i wklej go niech zobaczą sami , ja bym za h... nie darował , Tv jest uszkodzony na 1000%
 
Ostatnia edycja:

pancio11

New member
Gwarancja kończy mi się za kilka dni, zgłosiłem to oczywiście. Ta usterka wystąpiła już ok pół roku temu - trafił do serwisu w Krakowie gdzie przez kilkanaście dni jak tam był to jak twierdzą problem nie wystąpił. Wrócił do z powrotem i przez kilka miesięcy był spokój. Dopiero od kilku dni wszystko wróciło od nowa. Nie mam w domu żadnych nowych sprzętów, które mogły by zakłócać jakiś sygnał. Problem ten jest na wszystkich kanałach - nawet na menu telewizora.
 

pancio11

New member
Dodam , że tv kosztował mnie ok 9 000 zł. Wyobraźcie sobie jak wyglądałem jak oglądałem mistrzostwa świata na laptopie 14'.....
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Cześć,
Jeszcze trzy pytania:
- Czy takie zachowanie występuje tylko na dekoderze? (jak wygląda to na aplikacjach, np YouTube, Netflix oraz czy są zakłócenia menu telewizora?
- Czy dekoder podłączony pod inne gniazda HDMI również się tak zachowuje?
- Czy zmieniony kabel HDMI?

Daj znać jak to wygląda.

Pozdrawiam
 

pancio11

New member
Odłączenie dekodera nic nie daje, po odłączeniu HDMI wszystkich również. Zmiana kabla zasilającego też. Problem jest na menu (widać to na filmie YouTube). Na wszystkich aplikacjach.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Odłączenie dekodera nic nie daje, po odłączeniu HDMI wszystkich również. Zmiana kabla zasilającego też. Problem jest na menu (widać to na filmie YouTube). Na wszystkich aplikacjach.

Dzięki. Rzeczywiście nie zauważyłem, że próbowałeś wyświetlić menu :). Spróbuj zgłosić TV bezpośrednio przez stronę głównego serwisu tj. www.mik.radom.pl i tam masz opcję "Zarejestruj naprawę". Masz miejsce na wszystkie dane oraz opis usterki. Zamieść tam co się dzieje + link do tego filmy YouTube i poprzedni numer naprawy. Jestem zdania, że to co pokazałeś jednoznacznie potwierdza usterkę, która powinna być naprawiona.

Pozdrawiam,
 

pancio11

New member
Dzięki. Rzeczywiście nie zauważyłem, że próbowałeś wyświetlić menu :). Spróbuj zgłosić TV bezpośrednio przez stronę głównego serwisu tj. www.mik.radom.pl i tam masz opcję "Zarejestruj naprawę". Masz miejsce na wszystkie dane oraz opis usterki. Zamieść tam co się dzieje + link do tego filmy YouTube i poprzedni numer naprawy. Jestem zdania, że to co pokazałeś jednoznacznie potwierdza usterkę, która powinna być naprawiona.

Pozdrawiam,
Ok, dzięki za info. Na razie trafił do serwisu w Krakowie, jak tam nic nie stwierdza to wysyłam do Radomia.
 
Do góry