PlayStation 3: więcej treści niż gry
Badanie wykazało, że większość użytkowników PS3 częściej wykorzystuje multimedialne możliwości konsoli niż gra w gry. PS4 więc "ma sens."
Przeprowadzone badania przez agencję Nielsen pokazują, że użytkownicy PlayStation 3 używają konsoli do spędzania ale korzystając głównie z multimedialnych możliwości .
W 2012 roku właściciele konsoli Sony spędzili tylko 46% czasu na gry (28% online, 18% off line), podczas gdy pozostałe 54% czasu spędzili na oglądaniu filmów na DVD / Blu-ray (15%), oraz używając strumieniowych usług video-on-demand
Analizując te dane można zrozumieć dlaczego Sony zdecydowało się na rozszerzenie tych funkcji w PlayStation 4. Pisaliśmy wielokrotnie, że świat rozrywki cyfrowej zmienia się dramatycznie w ostatnich latach, a dane te to potwierdzają.
PlayStation 4 zatem ma sens? Jeśli spojrzeć na te dane, to zdecydowanie tak.
dday
Badanie wykazało, że większość użytkowników PS3 częściej wykorzystuje multimedialne możliwości konsoli niż gra w gry. PS4 więc "ma sens."
Przeprowadzone badania przez agencję Nielsen pokazują, że użytkownicy PlayStation 3 używają konsoli do spędzania ale korzystając głównie z multimedialnych możliwości .
W 2012 roku właściciele konsoli Sony spędzili tylko 46% czasu na gry (28% online, 18% off line), podczas gdy pozostałe 54% czasu spędzili na oglądaniu filmów na DVD / Blu-ray (15%), oraz używając strumieniowych usług video-on-demand
Analizując te dane można zrozumieć dlaczego Sony zdecydowało się na rozszerzenie tych funkcji w PlayStation 4. Pisaliśmy wielokrotnie, że świat rozrywki cyfrowej zmienia się dramatycznie w ostatnich latach, a dane te to potwierdzają.
PlayStation 4 zatem ma sens? Jeśli spojrzeć na te dane, to zdecydowanie tak.
dday