Przewodowy internet w Samsungu ue32eh5300 bez routera

takion

New member
Witam. Od razu zaznaczam, że dopiero zaczynam swoją przygodę z tym telewizorem i jestem laikiem, więc przepraszam za banalne pytania. Otóż mam internet z Playa 4 MB przez modem usb i chciałem się zapytać czy możliwe jest podłączenie go do telewizora? Podłączałem bezpośrednio przez USB modem, ale tak raczej nie pójdzie, więc połączyłem kablem komputer z telewizorem, ale nie chce nawiązać połączenia. Pokazuje, że nie można połączyć się z siecią. Wpisałem ręczne wartości adresu IP i pozostałe, ale nic nie pomogło. Mam dynamiczny adres IP, więc może to jest przyczyną. Czy możliwe jest w ogóle nawiązanie połączenia internetowego w telewizorze bez routera?

takion

New member
Kabel prosty, a w jaki sposób udostępnić łącze LAN w PC? Bo nie mam takiej opcji w swoim połączeniu, którego używam. W połączeniach sieciowych na komputerze mam jakieś połączenie telefoniczne, które cały czas jest rozłączone i tam w opcjach jest "zezwalaj innym użytkownikom na łączenie się", ale jak to zaznaczę to nie mam w ogóle neta nawet w komputerze.

Ostatnia edycja:

Tsubasa

New member
Bez reklam
PC: w ustawieniach kart sieciowych, znajdź modem USB z którego masz internet i w jego właściwościach wybierz "udostępnianie połączenia sieciowego". Przejdź do ustawień karty LAN, w niej wprowadź:
IP: 192.168.0.1
Maska podsieci: 255.255.255.0

TV: w ustawieniach połączenia przewodowego wprowadź:
IP: 192.168.0.2
Maska podsieci: 255.255.255.0
Brama: 192.168.0.1
DNS: 8.8.8.8, 8.8.4.4 (lub swojego usługodawcy internetowego)

PC z TV połącz za pomocą kabla ethernetowego krosowanego.

Polecam ci zakupić router np. TP-Link TL-MR3420v2. Mniej problematyczne rozwiązanie. Dodatkowo uzyskasz dostęp po wifi dla np. telefonu/tabletu.

takion

New member