Przestroga przed serwisem Philipsa

Status
Zamknięty.

bramowicz1

Member
Bez reklam
Ja nie mam tak niemiłych wspomnień z Philipsem ani z ich serwisem w Radomiu.
Przykład: po zakupie TV nie sparowałem pilota bo przeoczyłem to w instrukcji, zgłosiłem pilota jako nie działający, przysłali mi nowy bezpłatną przesyłką, przy tym nie poprosili o zwrot tego pierwszego.
W rezultacie zostałem z dwoma sprawnymi pilotami.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Ja nie mam tak niemiłych wspomnień z Philipsem ani z ich serwisem w Radomiu.
Przykład: po zakupie TV nie sparowałem pilota bo przeoczyłem to w instrukcji, zgłosiłem pilota jako nie działający, przysłali mi nowy bezpłatną przesyłką, przy tym nie poprosili o zwrot tego pierwszego.
W rezultacie zostałem z dwoma sprawnymi pilotami.


bo pilot to dla nich pikuś (Pan Pikuś). Ciekawe czy bedziesz taki "na tak" jak im zglosisz problem z matryca (kusz, plamy, banding). Oczywiscie nie zycze tego.
 
Status
Zamknięty.
Do góry