Proszę o radę jaki LCD wybrać

bbyykk

New member
Witam wszystkich.
Jako że w sprawie wyboru LCD jestem całkowicie zielony a juz troszkę stron tu na forum przejżałem ale itak nie jestem pewny do jakiej marki i na jaki się zdecydować więc tak:
  • Zakres cenowy tak do 4000zł
  • Odległość od TV ok. 2-3 m
  • Podłączone urządzenia Polsat, DVD z czasem PS3
  • Pokój jest w miare duży 6m x 3,5m
  • Bardzo oświetlony
Bardzo proszę o pomoc w wyborzę.
Za odpowiedzi z góry dziękuje.
Pozdrawiam.
;););););)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jak trochę dołożysz to dostaniesz najlepsze w klasie :
Sharp 37 RD 2
i JVC 37 P 80.
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=14360

Na pierwszy rzut idzie owa legendarna płynność JVC . Co nam daje 100 HZ i clear motion drive.
161ea4f7fe43a808med.jpg

Obydwa 100 Hz.
 

bbyykk

New member
No TV fajne ale wiesz chciałbym raczej z rozdzielczością 1920x1080 a tak wogóle jak się sprawują Soniacze i Philipsy słyszałem że też dobre.
 

bbyykk

New member
wiesz nie koniecznie musi to być SONY tylko chciałbym mieć kilka żeby mieć w czym wybierac i porównywać
A jaki byś polecił 1920x1080 z 100HZ
Bo ten Sony to chyba jasność ma troszkę małą :(:(:(
 

bbyykk

New member
A moglibyście mi podać pare TV tak z 4 porównał bym sobie je i może wkońcu na jakiś bym się zdecydował najlepiej różnych marek no i tak jak Czago pisał lepiej 42".

Sorki za zawracanie głowy ale jestem zielony w tym a nie chce kupowac kota w worku a później żałować zakupu.
Dzięki za odp.
;););););)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
lcd - 42 " do 2 metrów to horror. Ale wybór jest po Twojej stronie.
W Sd będziesz "mało" zadowolony.
 

bbyykk

New member
Hmm może i masz racje z tym 42 to przesada wsumie to chyba lepiej kupić 37 troszkę lepszy niż 42 a gorszy za taką kwotę jak mi odpowiada.