Proszę o radę i opinie

kaneta

New member
Witam
Może ktoś mi doradzi i zaopiniuje o dwóch modelach Samsung 40ES6100 i Toshiba TL933.
Oba podobne. Wcześniej miałam zaufanie do Samsunga, ale teraz na rynku jest tyle TV, że trudno już wybrać.
Głównie oglądanie filmów i TV, odległośc od TV około 3 m. Pierwszy TV, więc trudno mi mówić o wymaganiach jakie potrzebuje. Ale już chce zainwestować w lepszy sprzęt.Jak jest z obrazem w tych modelach. Ostrość, kontarst, szybkość. Czy są na tym samym poziomie.
Dziękuję za opinie

kaneta

New member
Skoro trzeba dodać więcej info to spróbuję :)
Odległość 2-3 metry. Siedze na przeciwko TV, więc kąty raczej mnie nie interesują. TV głównie z telewizji naziemnej cyfrowej, czasami Nka (mam w innym pokoju). Oglądanie filmów. Z czasem może XBOX. TV póki co stoi, w przyszłości wisi.
Matryca? hm nie wiem nie znam się czy błyszcząca czy matowa. Światło też nie problem, bo są zasłonki.
Firmy/ modele: Samsung 40ES6100 i Toshiba TL933. Oba mają pozytywne opinie. Zależy mi na dobrym obrazie, o Samsungu piszą, ,że ma prolemy z "łapanie" ostrości pczy szybkich akcjach, jak jest w Toshibie? Samsunga znam i zawsze byłam przy tm wyborze firmy.

roland206

New member
Witam, od razu zaznaczam, że nie jestem specjalistą. W domu mam 37" Sony KDL, 47" LG LV570S i od przedwczoraj 40" Toschiba TL933 właśnie. Mogę tylko powiedzieć że jak na razie obraz prezentuję się chyba najlepiej z tych 3 (jeszcze majstruję przy ustawieniach). Menu proste fajnie rozbudowane, wygodny pilot, 3D nie testowane (brak okularów) Bardzo solidna i estetyczna obudowa mimo niewielkiej grubości. Sporo wejśc i wyjść więc nie będzie problemu z podłączaniem kolejnych urządzeń.
P.S. w teście HDTV otrzymał 86/100 pkt wieć to chyba mówi samo za siebie.

thesunrises

New member
Witam
Może ktoś mi doradzi i zaopiniuje o dwóch modelach Samsung 40ES6100 i Toshiba TL933.
Oba podobne. Wcześniej miałam zaufanie do Samsunga, ale teraz na rynku jest tyle TV, że trudno już wybrać.