Prośba o pomoc

tomasso

New member
Witam wszystkich,

muszę jak najszybciej kupić tv do nowego mieszkania, bo inaczej będę musiał książki czytać wieczorami. Generalnie raczej stawiam na LCD, wykupię albo Cyfrowy Polsat albo Cyfrę + albo nTV (też jeszcze nie wiem na co się zdecydować), w każdym razie z dekoderem HD. Oglądać będę mniej więcej z odległości 2,5 m ale myślę żeby poniżej 40 cali nie schodzić. Aha, no chciałbym się zmieścić w okolicach 3 tys. Coś się da fajnego za to kupić?
Prośba o pomoc, bo jestem dość zielony w tym temacie (ostatni telewizor kupowałem 10 lat temu).

pzdr
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
tomasso napisał:
Witam wszystkich,

muszę jak najszybciej kupić tv do nowego mieszkania, bo inaczej będę musiał książki czytać wieczorami. Generalnie raczej stawiam na LCD, wykupię albo Cyfrowy Polsat albo Cyfrę + albo nTV (też jeszcze nie wiem na co się zdecydować), w każdym razie z dekoderem HD. Oglądać będę mniej więcej z odległości 2,5 m ale myślę żeby poniżej 40 cali nie schodzić. Aha, no chciałbym się zmieścić w okolicach 3 tys. Coś się da fajnego za to kupić?
Prośba o pomoc, bo jestem dość zielony w tym temacie (ostatni telewizor kupowałem 10 lat temu).

pzdr

Obawiam, że Twój wzrok może być zagrożony przy oglądaniu z odległości 2,5 metra na TV od 40 cali w górę. Myślę, że przy odległości 2,5 metra rozmiar 37 cali stanowi maksimum, no chyba, że planujesz zmianę pokoju na większy ;)

W rozmiarze 37 cali masz nową dobrą plazmę Panasonica PV80 za ok. 3200 zł. Jeśli chodzi o TV LCD to w podanym przedziale cenowym zmieści się np. Panasonic Full hd 37 cali LZ70 w cenie ok. 3200 zł.
 
Ostatnia edycja:

tomasso

New member
Dzięki Rafcio76r za pomoc. Co do wielkości tv, to na początku myślałem o 37 ale kolega, poradził mi żebym kupił od razu 40-42, bo z czasem ta 37 wyda mi się za mała i będę chciał większy. Raczej celuję w minimum 40, bo jakby był jakiś dramat to w razie czego mam możliwość odsunięcia kanapy na 3m od telewizora.