Propozycje zestawu stereo 2.0 + amplituner = 2000 zl

pawelj23

New member
Witam,

Planuje zakup plazmy 46' 3D panasonic i rozglądam się nad jakimś fajnym zestawem stereo tak do 2000 zl

Jeśli chodzi o amplitunery czy wzmacniacze to jestem zielony.

Jeśli chodzi o głośniki to zrobiłem wstępne rozpoznanie terenu :)

A więc chciałbym głośniki podstawkowe gdyż mój pokój nie jest za duży - 19 m2.

Zastanawiam się nad :

Wharfedale Diamond 10.2

Kolumny Dali Zensor 1

Taga PLATINUM v.2 B

Dali CONCEPT 1

Czytałem trochę o powyższych głośnikach i wydaję się być najlepsze jak za tą cenę.

Mam do was kilka pytań. Po pierwsze, czy w ogóle taki zestaw stereo spełni moje oczekiwania, to jest 60 % filmy 40% muzyka ?? Chciałem na początku kupić jakieś kino domowe, ale po pierwsze do 2 koło to dostane zwykły plastik, a zresztą i tak nie mam miejsca na 5 głośników.

A więc czy taki wybór nad jakim się zastanawiam spełni moje potrzeby ??

Po drugie, bardzo prosiłbym o pomoc w wyborze amplitunera czy wzmacniacza. Co będzie lepsze i bardziej odpowiednie ??.

Po trzecie, w przyszłości chciałbym zainwestować w subwoofer, ale czy warto do takiego pomieszczenia jak moje ??

Z góry dziękuję za konkretne i przemyślane propozycję. Wiem, że 2000 zł na takie rzeczy to nie szaleństwo ale dla mnie to dużo. A chcę po prostu choć trochę poczuć się jako początkujący audiofil :)

Pozdrawiam
 

bielikk

New member
Bez reklam
Proponuję amplituner Yamaha RS 500 koszt około 1250 zł. (posiada wyjście na suba) + do tego Tonsil Maestro II 180 - koszt około 1500 zł. Zestaw w muzyce sprawdza się rewelacyjnie. Oczywiście filmy też dobrze się przy tym ogląda, a programy TV z DVB-T lecą przeważnie w stereo, więc zestaw jak najbardziej odpowiedni. Trochę przekracza twój budżet, ale warto.
Chyba, że zamiast nowej Yamachy RS 500 kupisz na allegro coś używanego np: poprzednie modele Yamachy z serii 396 czy 397 (około 500 zł.) i wtedy zmieścisz się w dwóch tysiącach.
 

Madas

New member
Bez reklam