Projektor JVC DLA-HD750BE - test

Projektor JVC DLA-HD750BE - test

Dziś testowaliśmy projektor JVC DLA-HD750BE .
JVC nie jest wielkim graczem w przedniej projekcji, ale JVC wciąż zaskakuje nas i wywiera niezatarte wrażenia ofertą projektorów D-ILA do kina domowego. Nie są one największą może siłę rynku jak Epson ale są bardzo znaczącą linią produktów na rynku .
JVC D-ILA w swoich projektorach konsekwentnie polepsza jakość co nie jest regułą rynkową. Użytkownicy oceniają je jako jednych z najlepszych dla obrazów kina .
JVC (ma swoje tajne osiągnięcia) kładzie po prostu nacisk na fotorealistyczne obrazy z największą wiernością kolorów, mocną skalą szarości śledzenia obrazu oraz wizualnym zakresem dynamiki.
Zastosował też super ciche wentylatory.

W poprzedniej generacji projektorów były tylko dwie rzeczy nie tak : kolor i hałas.
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=28311
Tak się prezentował poprzednik :
012_P1040012.JPG



Obraz w obecnej generacji utworzony został po prostu wspaniale, dzięki najwyższemu naturalnemu kontrastowi . I zdumiewające jest jak DLA-HD750 to robi.
Mówiąc o najwyższym współczynniku kontrastu, nie mam na myśli - ten współczynnik który występował do tej pory ale ten - nowy lepszy.

Przypomnienie o technologii:
"D-ILA to patent JVC. Jest to połączenie układów lcd dlp oraz crt bazujące na technologii lcos (liquid crystal on silicon). Światło nie przechodzi przez matryce. Trafia na nowy system luster dychronicznych , które rozszczepiają je na bazowe barwy, następnie przechodzi przez siatki przewodzące z aluminiowymi żeberkami, pełniące jednocześnie funkcję polaryzatorów, po czym odbijane jest od poszczególnych chip'ów D-ILA, oraz od drugiej strony siatek, gdzie umieszczono lustro. Szacunek dla inżynierów z JVC."

Obecnie udoskonalone chip'ami D-ILA, daje niesamowity kontrast naturalny, na najwyższym poziomie na świecie poziomie 50000:1. Ale podobno chip'y D-ILA są w stanie wygenerować jeszcze wyższą
stopę kontrastu.

Spójrzmy co producent podaje w specyfikacji ogólnej :
Najwyższy na świecie współczynnik naturalnego kontrastu* 50000:1, dzięki połączeniu chipów Full HD D-ILA i zaawansowanego układu optycznego • Certyfikat THX • System zarządzania kolorem Colour Management, z interpolacją kolorów R, G, B, C, Y, M; możliwość zapisu trzech ustawień Użytkownika • Możliwość manualnego sterowania krzywą gamma • 2-krotny zoom z elektryczną regulacją ostrości, szklany obiektyw o dużej średnicy, składający się z 17 elementów w 15 grupach • Tryb V-stretch (rozciągniecie w pionie) w połączeniu z obiektywem anamorficznym umożliwia wyświetlenie pełnego obrazu bez dolnych i górnych pasków • Funkcja Digital Keystone umożliwia łatwą regulację zniekształconych obrazów •Naturalny kontrast 50000:1 dla projektorów kina domowego (zgodnie z wewnętrznymi badaniami JVC). • Trzy 0,7-calowe chipy D-ILA Full HD • Rozdzielczość sygnału wejściowego: 1080p • Pełna rozdzielczość Full HD: 1920 x 1080 • Wysokociśnieniowe lampy rtęciowe o mocy 200 W • Przekątna obrazu: 60-200 cali • Odległość projektora: 3,01 - 6,08 m (100 cali) • Terminale: RS232C x 1, HDMI x 2 (v.1.3), komponent x 1, S-Video x 1, kompozyt x 1, PC x 1, dźwignia x 1

colours_img_07.jpg



Terminale na stronie (DLA-HD750)
spec_img_04.jpg
  • Wejścia i wyjścia
  • Dual 1080p Capable HDMI (ver. 1.3) Wejścia cyfrowe
  • HD Component Video Input
  • RS-232C
  • Wejście S-Video
  • Composite Video Input
  • 12 volt trigger
  • D-sub 15-pinowe wejście PC
047_P1230035.JPG


Trzy urządzenia D-ILA dają gładki obraz filmowy
JVC w swojej technologi D-ILA wykorzystuje trzy RGB co pozwala to na eliminacje migotania obrazu .
Wyzwala naturalną bogatą kolorystykę oraz nie degraduje koloru zwłaszcza podczas szybkiego ruchu na obrazie. Rezultatem jest płynność obrazu, podobnie jak z filmu 35mm i nie poszarpane krawędzie na ekranie .

crafts_img_05.jpg


Tak wyglądają przyciski manualne na górnej pokrywie urządzenia.
048_P1230036.JPG


Wymiary zewnętrzne projektorów 750 i 350
spec_img_03.gif



004_P1220869.JPG

System menu i pilot są oparte na nowych rozwiązaniach, łatwiejsze w użyciu i bardziej intuicyjne można nimi operować łatwiej niż we wcześniejszych modelach JVC. Na pilocie podświetlanym łatwiej też jest wyszukać odpowiednie funkcje w nocy. Ogólnie rzecz biorąc, obsługa dla użytkownika jest bardzo dobra. W szczególności brak jest z bałaganu, który występuje w wielu projektorach .
050_P1230038.JPG


zdalne sterowanie
pilot podświetlony i nie podświetlony.
convenience_img_04.jpg


Trzy odrębne pamięci - USER - użytkownika są na pilocie do szybkiego wykorzystania pod palcem.
067_P1230065.JPG


068_P1230066.JPG



Jak ważna jest ergonomia pilota wie każdy kto na co dzień korzysta z różnych pilotów. W JVC piloty mają zazwyczaj ograniczoną liczbą przycisków, które są rozmieszczone wystarczająco daleko od siebie i są wystarczająco duże, aby można było intuicyjnie z nich korzystać .
Co więcej, wiele funkcji które używasz najczęściej - dostępne są bezpośrednio z pilota, w tym podstawowe regulacje obrazu, gamma, temperatura kolorów i zmiana proporcji.
069_P1230067.JPG


Ponadto trzy ustawienia fabryczne Color Management System. Jest to wyjątkowopi elegancko realizowane
070_P1230068.JPG

Elastyczna i łatwa konfiguracja

Konfiguracja jest łatwiejsza niż kiedykolwiek przedtem, dzięki ± 80% pionowej i poziomej ± 34% funkcji odchylenia obiektywu z napędem elektrycznym, co pozwala na przesuwanie obrazu poziomo lub pionowo bez specjalnego wysiłku za pomocą pilota. Co więcej dzięki 2x zoom silnika - rzut z odległości 3,0 m do 6,1 m na 100-calowy wyświetlacz - sprawia, że powiększenie nie traci ostrości .
W ten sposób nie musisz się martwić że Twój projektor nie stoi centralnie i nie będzie to miało wpływu na jakość obrazu.
A kiedy pozycjonowania projektor są poza zasięgiem lens shift, to uzupełnia to funkcja Digital Keystone z ± 30 ° w pionie i ± 40 °. Regulacja zniekształconego obrazu wygląda bardziej naturalnie.
crafts_img_09.gif



HD ILA ma unikalny automatyczny system osłony obiektywu, który otwiera i zamyka w celu ochrony przed kurzem, więc nawet jeśli projektor jest zainstalowany pod sufitem, masz pewność że osłona jest zamknięta.
crafts_img_10.jpg
  • Osłona obiektywu zamknięta
crafts_img_11.jpg
  • Osłona obiektywu otwarta
Opcjonalne akcesoria
Projektor jest wyposażony w lampę typu BHL5010-S

spec_img_06.jpg
  • Lampa projektora wymaga okresowej wymiany i nie jest objęta gwarancją.
Obiektyw: 21,3 - 42,6 mm (2:1) zoomem / Focus z napędem silnikowym H / lens shift V
Źródło światła lampy 200-watowa lampa lampa rtęciowa
051_P1230039.JPG



Wysoka wydajność obiektywu ze zmiennoogniskową

Nowo opracowany wysokiej wydajności obiektyw posiada 2x zoom i jest elektrycznie sterowany. Cały system szklany obiektywu składa się z 17 elementów w 15 grupach, która zawiera 2 soczewki ED, aby projektor wydobył pełną jakość obrazu HD oraz wyjątkową głębię.
Wyświetlanie najgłębszej czerni możliwe jest ponieważ nowy obiektyw jest wyposażony w 16-stopniową przysłona obiektywu, który umożliwia regulację jasności w zależności od preferencji użytkownika i środowiska naturalnego użytkowania. Co więcej, obiektyw także ogranicza aberrację chromatyczną
052_P1230040.JPG


Dzięki nowym krzywiznom model jest ładniejszy niż jego przodkowie .
Ale przede wszystkim, ta błoga cisza. Jest tak cicho że wreszcie można zasnąć w spokoju podczas projekcji .
054_P1230044.JPG


Cicha praca -
jest możliwa dzięki lepszej skuteczności układu chłodzenia, hałas wentylatora został obniżony do 19dB Widz może lepiej skoncentrować się na tym co jest wyświetlane na ekranie, nawet w bardzo cichym pokoju.

Model wyprodukowano w Chinach.
055_P1230045.JPG


Tak prezentuje się od dołu . Posiada duży zakres regulacji nóżek.
056_P1230047.JPG


Waga to 24,3 kg.
002_P1220866.JPG


JVC DLA-HD750 z 200-watową lampą UHP to jest więcej niż wystarczająca moc, aby oświetlić odpowiednio ekran. Owe trzy urządzenia D-ILA wykorzystują unikalny system JVC-grid dichroic
czyli system filtrów polaryzacyjnych i rozdzielaczy wiązki.
004_P1220869.JPG



wielkość obrazu a odległość :
http://www.jvc.pl/site/pl_pl/dla-hd750-350/spec.html
Nasz ekran wyświetlał obraz 215 cm z odległości 290 cm.
001_P1220865.JPG


Czas na prezentację i możliwości projektora.
Pełne odzwierciedlenie ekranu. Znakomite nasycenie i wypełnienie elementów.
005_P1220871.JPG


Jaki ekran do tego projektora ?
Jedno należy rozważyć - jest wybór pomiędzy standardowym 16:9 i 2.35:1 ekranem. HD750 obsługuje opcjonalnie anamorficzne soczewki, które pozwalają odtworzyć "Cinemascope" film stylu w pełnej wysokości, znacznie zmniejszając lub nawet eliminując większość letterbox - paski na górze i na dole ekranu. Oczywiście, można dokonać jedynie wtedy, gdy masz prawidłowo ustawione 2.35:1 na ekranie.
006_P1220872.JPG


Płynność przesuwu rewelacyjna.
007_P1220873.JPG


Mocniejsze źródło wyboru światła daje bardziej kontrastowy obraz na ekranie ale i głośniejszą pracę projektora.
008_P1220874.JPG


Funkcja Trigger ma wiele możliwości współpracy z otoczeniem.
011_P1220879.JPG


Terminal dla funkcji aktywacji (DLA-HD750)

DLA-HD750 funkcje terminala, które mogą zostać wykorzystane dla uruchomienia automatycznego kontroli ekranu i np. opuszczenia żaluzji w pomieszczeniu.
W tym czasie anamorficzny obiektyw będzie powodować automatyczne przejście ustawienia ekranu do stosunku 2,35:1 i aspekt V-stretch trybie on / off.
convenience_img_02.jpg



012_P1220880.JPG


0,7 "Full HD (16:9) urządzenia D-ILA x3
Urządzenie to w DLA-HD750 ma na celu znaczne ograniczenie i eliminację światła spowodowanego przez zjawiska takie jak rozproszenie i dyfrakcję światła odbitego.
Ulepszenia zastosowane przez JVC w technologii planarization - zmniejsza dystans między pikselami - umożliwiając współczynnik kontrastu 50000 do 1.
crafts_img_03.gif

crafts_img_04.gif



Jaki wpływ mają poszczególne ustawienia z poziomu fabrycznego -sprawdźmy na podstawie zmian w obrazie .
014_P1220884.JPG


015_P1220886.JPG


016_P1220888.JPG


Obróbka sygnału jest oparta na technologii Gennum VXP. Najistotniejsze składowe VXP to wysokiej klasy układy gwarantujące bardzo dobry obrys, genialną szczegółowość z redukcją szumów, perfekcyjną płynność oraz płynne przejścia tonalne. A wszystko wygląda niesamowicie, zwłaszcza widoki z kosmosu.
017_P1220889.JPG


Najwyższy w branży natywny współczynnik kontrastu - 50,000:1!
Zmiana konstrukcja układu optycznego zmieniła kształt prostej konfiguracji i przyczyniła się do zmniejszenia przecieków światła, łącząc tę nową strukturę o wysokiej wydajności lamp, jasności 900 lumenów. Co więcej, integracja zastrzeżonych przez JVC układów D-ILA w urządzeniu dostarcza bardzo wysoki kontrast. A poprzez wyposażenie w nowo opracowany obiektyw o stałej przysłonie, eliminuje zbędne światło, które mogłoby obniżać poziom kontrastu.
Dzięki ulepszeniu jasności wzrosła biel , jak również powstaje szerszy zakres dynamiki i głębszej czerni. Obrazy są żywe i pełne głębi, dzięki czemu doskonale nadaje się do wszelkiego rodzaju prezentacji różnych treści, włącznie z filmami, music video, jak również koncertów na żywo i programów sportowych.
020_P1220893.JPG


Zakres regulacji parametrów obrazu.
021_P1220896.JPG


W tym trybie, projektor nabiera innego wyrazu, i występuje jako jedno z profesjonalnie skalibrowanych urządzeń. Idzie do temperatury barwowej 6500K, gamma zostaje zmieniony, a najważniejsze potrafi zmieniać zmienić kolor punktów.
022_P1220897.JPG


sprawdźmy jak zmienia się obraz w różnych ustawieniach :
023_P1220899.JPG


024_P1220900.JPG


025_P1220901.JPG


026_P1220902.JPG


027_P1220903.JPG


028_P1220904.JPG


029_P1220905.JPG


030_P1220906.JPG


Dostosowane kontroli gamma na ekranie

Ręczna regulacja krzywej gamma jest możliwa poprzez wybór wartości na ekranie , pozwalając widzowi na dostosowanie poziomu luminancji tak aby projektor albo zwiększał kontrast w scenach, które są zbyt ciemne lub ściemniał sceny w celu zapewnienia dokładnych poziomów jasności i dopasowywał je do indywidualnych preferencji. Trzy ustawienia można zapisać i przechowywać w pamięci do wykorzystania w przyszłości.
031_P1220907.JPG


032_P1220908.JPG


Poza zwykłymi 5 ustawieniami obrazu, JVC pozwala na zaawansowaną kalibrację. Ta obejmuje cztery fabryczne ustawienia temperatury kolorów (5800K, 6500, 7500K oraz 9300K)
Dla tych z nas, którzy są prawdziwymi koneserami, JVC posiada różne stopnie korekcji gamma , przy użyciu zarówno zaprogramowanych krzywych gamma (1.8, 2.2, itd.) jak i regulacji koloru czerwonego, zielonego i niebieskiego gamma w 13 różnych poziomów luminancji, Pięć z nich w zakresie od czarnego do 20% białego. Aby korzystać z tej funkcji poprawnie, musisz sprawdzić analizator kolorów, który zapewnia ciągła obserwacja histogramów RGB dla pożądanego poziomu dostosowania.
034_P1220910.JPG


JVC, tu daje Ci trzy ustawienia kalibracji gamma (A, B i C), ale żadnych informacji na temat tego, jakie są korelacje. Na podstawie pomiarów gamma jest w przybliżeniu A 1,8 Gamma B 2.0 i Gamma C 2.2. (Niestety, nie ma w wersji 2.4 .)
035_P1220911.JPG


036_P1220912.JPG


037_P1220913.JPG


038_P1220914.JPG


039_P1220915.JPG


Ostrość:
040_P1220916.JPG


Tu bardzo wyraźnie widać zakres regulacji , obraz w ilości szczegółów wychodzi wręcz z ekranu .
041_P1220917.JPG


042_P1220918.JPG


Doskonałe odwzorowanie kolorów (DLA-HD750)
DLA-HD750 w funkcji Colour Management interpoluje kolory indywidualnie przez R, G, B, C, Y lub M, w trzech oddzielnych osiach dla faz koloru poprzez nasycenie barw i jasności.
colours_img_02.jpg


043_P1220919.JPG


044_P1220920.JPG


045_P1220921.JPG


Wybór rodzai złącz:
Jeżeli chcesz podłączyć komputer stacjonarny lub notebooka z DLA-HD750, będziesz musiał skorzystać z DVI-D lub portu HDMI, oraz z odpowiedniego kabla adaptera. Kompatybilne rozdzielczości dla PC obejmują VGA (640x480), SVGA (800x600), XGA (1024x76:cool:, WXGA (1280x76:cool:, WXGA + (1440x900), SXGA (1280x1024) WSXGA + (1680x1050) i WUXGA (1920x1200)
046_P1220922.JPG


048_P1220924.JPG


049_P1220925.JPG


050_P1220926.JPG


051_P1220927.JPG


052_P1220928.JPG


053_P1220929.JPG


054_P1220930.JPG


055_P1220931.JPG


056_P1220932.JPG


057_P1220933.JPG


058_P1220934.JPG


Projektor JVC zawiera zmienną krawędzi maskowanie w dwóch etapach (2,5% i 5%) dla źródeł sygnału HD i wejścia wideo SD. A 1920x1080 z płyt Blu-ray i innych źródeł jest pokazany z map 1:1 pixela - jeśli chcesz zmniejszyć go, musisz skorzystać z możliwości maskowania . Oczywiście możesz w każdej chwili powiększyć obraz.
DLA-HD750 wyposażony jest również w CinemaScope anamorficzny konwerter, sterowany w menu o nazwie "V-Stretch." Kiedy "film jest wyświetlany, funkcja ta rozszerza odpowiednio rozmiar obrazu
lub go zmniejsza do przywrócenia prawidłowej proporcji obrazu 2.35:1.
059_P1220935.JPG


060_P1220936.JPG


061_P1220937.JPG


062_P1220938.JPG


063_P1220939.JPG


064_P1220940.JPG


065_P1220941.JPG


066_P1220942.JPG


067_P1220943.JPG


068_P1220944.JPG


069_P1220945.JPG


070_P1220946.JPG


071_P1220947.JPG


Różne sposoby montażu i zmiana wyświetlania czytelności .
072_P1220948.JPG


073_P1220949.JPG


074_P1220950.JPG


075_P1220951.JPG


076_P1220952.JPG


Zakres kontroli Keystone.
077_P1220953.JPG


078_P1220954.JPG


079_P1220955.JPG


081_P1220957.JPG


Wyświetlanie menu w różnych miejscach na ekranie.
082_P1220958.JPG


Czas wyświetlanie menu.
083_P1220959.JPG


084_P1220960.JPG


085_P1220961.JPG


086_P1220962.JPG


087_P1220963.JPG


088_P1220964.JPG


Różnica podświetlenia lampy
089_P1220965.JPG


091_P1220967.JPG


092_P1220968.JPG


093_P1220969.JPG


094_P1220970.JPG


Tu prezentujemy szerokość ekranu z odległości 2,9 m. Nasz kolega rozkładając ręce nie objął całego ekranu.
095_P1220971.JPG


Czas na zachwyty nad jakością obrazu !!!
Czystość i naturalność obrazu , czerń i głębia to powód do prawdziwej dumy producenta i radości
użytkowników.

D-ILA jest dojrzałą technologią doskonaloną przez JVC, które pozwala wytwarzać od najciemniejszych do najbardziej jaskrawych kolorów z jednoczesną subtelną linią cieni, aż do najgłębszych, najprawdziwszym czerni. Tylko D-ILA można odtworzyć w całości bogaty obraz zawarty w źródłach wysokiej rozdzielczości, zarówno emisji hd jak i dysków optycznych.
Tu wszystko jets na swoim miejscu.
096_P1220972.JPG


Ilość przekazywanych informacji pokazuje nam cały czas i nie daje zapominać podczas projekcji że mamy przed sobą coś, co pozwala zagłębić się w inny wymiar rzeczywistości.
097_P1220973.JPG


Wszystkie półcienie - to jak nowa gra świateł który otaczały nas ale dopiera teraz pozwalają się dostrzec i zachwycić.
098_P1220974.JPG



Jakość obrazu
Zauważyłem, że spośród wszystkich dostępnych technologii najbardziej zbliżony obraz do filmu daje struktura 1920x1080 gdzie piksele tworzą czysty wyraźny obraz , dzięki bardzo wysokiemu współczynnikowi wypełnienia. I ostrość obrazu nie jest zagrożona.

NR1
001_P1220977.JPG


NR 2
002_P1220978.JPG


Nr.3 Jak w poprzedniej wersji produktu tak i teraz . Reprodukcja czerwieni nie jest jeszcze mocną stroną JVC.
004_P1220980.JPG


NR4
006_P1220982.JPG


NR5
020_P1220997.JPG


NR 6
018_P1220995.JPG


NR7
016_P1220992.JPG


NR8
017_P1220994.JPG


NR9
019_P1220996.JPG


I ta głębia obrazu - wow !!!
008_P1220984.JPG


Zarówno filmy z HDD jak i Filmy testowe z Blu-ray prezentowały jedwabiście gładki, bez drgania i migotania obraz .
010_P1220986.JPG


Zaawansowane HQV Reon-VX procesory wideo
crafts_img_07.gif

Projektor posiada HQV Reon-VX procesor wideo opracowany przez Silicon Optix. Aby zapewnić doskonałą reprodukcję zdjęcia, procesor posiada funkcję precyzyjnej konwersji I / P i skalowanie w pełni 10-bitowe oraz przetwarzanie sygnału 4:4:4, jak również funkcję redukcji szumów HQV
crafts_img_12.jpg


Dlatego oglądanie przyrody to poezja dla oczu.
013_P1220989.JPG


Czystość reprodukcji skóry:
023_P1230001.JPG


022_P1220999.JPG


Balans bieli był znakomity. Każdy projektor który utrzymuje przejście w odpowiedniej ilosći
stopni Kelvina ma się dobrze w swojej klasie.
hd350_5.jpg


A my sprawdzamy współpracę z odtwarzaczem blu raya.
Zdjęcia jak na żywo i to w artystycznym ujęciu.
026_P1230004.JPG


DLA-HD750 przenosi projekcje Full HD do domu z branży najwyższych wyświetlaczy profesjonalnych.
027_P1230005.JPG


Optyka JVC dzięki polaryzatorom zdecydowanie poprawia precyzję polaryzacji światła, przyczyniając się do zapobiegania wyciekom światła w obiektyw podczas projekcji i umożliwia reprodukcję prawdziwej czerni . Polaryzacyjny Beam Splitter - składa się ze szkła z pryzmatem wielowarstwowych folii zakłóceniowych - dzięki czemu właściwości optyczne mogą się znacznie różnić w zależności od kąta padania wiązki światła , przez co normalnie trudno jest osiągnąć wysoki kontrast. Jednak technicy z JVC przez zastosowanie optycznych układów wykorzystali odblaskowe polaryzacyjne płytki wykonane ze szkła . Ta unikalna konstrukcja wstrzymuje ilości zbłąkanego światła docierającego do obiektywu do absolutnego minimum. Połączenie tego polaryzatora z nowo opracowanymi elementami 0,7-calowy Full HD D-ILA pozwala DLA-HD750 zrealizować 50,000:1 natywny współczynnik kontrastu.
Układ optyczny zapewnia również, że wszystkie kolory są żywe i powielany z płynną gradacją, natomiast szumy zmniejsza do minimum dając wyraz przyjemności oglądania .
028_P1230007.JPG


Mechanizm HD ILA pozwala uzyskać kontrast w zależności od średniej jasności sceny.
030_P1230011.JPG


Input Lag 80 ms
031_P1230012.JPG


Współpraca z komputerem w całej okazałości i bez żadnych problemów.
032_P1230017.JPG



hd350_6.jpg

Jeśli chodzi o odwzorowanie kolorów, DLA-HD750 przoduje w tej dziedzinie. Gama kolorów jest bardzo szeroka .
035_P1230021.JPG


Znakomita skala szarości :
036_P1230022.JPG


034_P1230020.JPG


HD ILA 750 uzyskała - Certyfikat THX Display

colours_img_05.gif
DLA-HD750 zdała Certyfikat THX Display program, który jest wzorcem dla wysokiej rozdzielczości (HD) i pokazuje, że projektor JVC D-ILA potrafi dostarczyć najostrzejsze i najbardziej szczegółowe obrazy z możliwych. Szereg kryteriów dla kina domowego takich jak luminancja, gama kolorów, skala szarości, kontrast, itp. zostały ustalone przez program z certyfikatem THX Display, w celu zapewnienia wyjątkowej wydajności wyświetlacza tak , że fani kina domowego będą bardzo zadowoleni .
042_P1230030.JPG


Kiedy ekran robi się czarny na chwilę, np. między scenami w filmie, w ciemnym pomieszczeniu wydaje się że projektor jest wyłączony. JVC zrobił krok milowy w celu dostosowania strumienia świetlnego na ekranie, dzięki czemu można mieć absolutnie głębokie czernie, niezależnie od rozmiaru ekranu.
043_P1230031.JPG


Obraz jest po prostu fantastyczny. Niesamowite współczynnik kontrastu jest tak duży że stawia
projektor obok jakości osławionej plazmy Pioneera Kuro.
Głębia obrazu jest lepsza niż u konkurencji nawet na obrazach prezentowanych z DVD.
044_P1230032.JPG


Aby zrozumieć, jak dobry to projektor można sprawdzić w formacie 1080p/24.
046_P1230034.JPG


Producent podaje : Pobór mocy 280 W (1 W w trybie stand-by)
057_P1230048.JPG


A my - podczas rozruchu:
058_P1230049.JPG


060_P1230051.JPG


Przy maksymalnych ustawieniach lampy:
066_P1230062.JPG


Przy normalnym podświetleniu lampy.
062_P1230056.JPG


JVC DLA-HD750 - Nagroda TIPA :
Projektor JVC DLA-HD750 ustanawia nowy poziom wydajności i możliwości, dokonując przełomu w dziedzinie wiernego odwzorowania kolorów, poziomu czerni oraz łatwości i elastyczności ustawień.
DLA-HD750 posiada bezprecedensowy współczynnik naturalnego kontrastu 50.000:1, bez użycia automatycznej przysłony - najwyższy wśród aktualnie dostępnych projektorów dedykowanych do Kina Domowego.

wnioski :
Otrzymujesz do domu jeden z projektorów kina, który jest absolutnym wyzwaniem, jakim przekazać można nowe treści BD i innych programów HD - aby w pełni spełnić Twoje oczekiwania.
Potencjał jakim dysponuje daje doskonałe kolory, stabilną linię gamma i znakomitą skalę szarości Prezentuje też szeroki zakres dynamiki z dużą ilością kontrastu - i wszystko mieści się w tym jednym
egzemplarzu. W tej materii DLA-HD750 jest moim zdaniem znakomity, do wykorzystania dla wymagających użytkowników dla nowej formuły przeżycia projekcji.
JVC ma też nowe zadanie aby poprawić układ korekcji gamma który będzie pozwalał na jeszcze głębszą korektę gamma, w dół do 2,6.
Ale tak naprawdę to wszystko sprowadza się do tego współczynnika kontrastu. Który zawsze zapewnia przeżycia w innym wymiarze.

 
Do góry